شهردار منطقه ۶ از افتتاح یک «همراه سرا» در شصت و ششمین شنبه امید و افتخار برای همراهان بیمارانی که در محدوده منطقه ۶ در حال درمان هستند، خبر داد.

همراه سرا

به گزارش همشهری آنلاین، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ با اعلام این خبر افزود: بهره‌برداری از پروژه همراه سرای پناه قرار است در شصت و ششمین شنبه امید و افتخار افتتاح شود.

او با بیان اینکه استقرار بیمارستان‌های بزرگ کشور در این منطقه، موجب حضور پر شمار مردم از شهرهای مختلف در این محدوده می‌شود، گفت: به همین علت برخی همراهان بیماران به دلیل مشکلات مالی مجبور به اسکان در مجاورت این بیمارستان‌ها می‌شوند.

روحانی با تاکید بر اینکه توسعه همراه سراها در سطح منطقه می‌تواند کمک شایانی برای مدیریت این موضوع کند تا همراه بیماران نیازمند نیز دغدغه‌ای به جز رسیدگی به حال بیمار خود نداشته باشند، گفت: همراه سرای پناه در ۴ طبقه و ۳۰ واحد به مساحت دو هزار و ۳۰۰ متر مربع است که ظرفیت اسکان ۱۱۰ نفر را دارد و بخشی از هزینه ساخت نیز توسط خیرین تامین شده است. 

شهردار منطقه ۶ افزود: این ساختمان برای همراه بیماران در طی دوران درمان در نظر گرفته شده و امکانات ارائه شده در این مرکز به صورت رایگان در اختیار آنها گذاشته می‌شود. قطعاً توسعه همراه سراها در سطح منطقه می‌تواند در مدیریت و رفع معضل چادر خوابی در اطراف این بیمارستان‌ها تاثیر گذار باشد.

کد خبر 777800
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha