همشهری آنلاین: با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات هیات مدیره نهم اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مشخص شدن اعضای هیات مدیره جدید ، سه شنبه این هفته در مراسمی قانونی اتحادیه به هیات مدیره جدید واگذار خواهدشد.

 به گزارش همشهری آنلاین در این مراسم که   با حضور ، حسابرسان مجمع امور صنفی ، نماینده وزارت بازرگانی، مسئول امور اصناف مجمع ، هیات مدیره هشتم اتحادیه و هیات مدیره جدید ، برگزار خواهدشد  دور جدید فعالیت های این اتحادیه به شکل رسمی  آغاز می شود.

 این برنامه با بررسی دفاتر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ، صورت برداری و مشخص کردن دارایی ها و اموال موجود اتحادیه و کلیه اسناد مربوط به این هیات مدیره پیگیری و با تحویل این موارد به هیات مدیره جدید ( بازرس و خزانه دار جدید ) به پایان می رسد.

انتخابات هیات مدیره اتحادیه ناشران وکتابفروشان تهران یک ماه قبل برگزار و طی آن حسن کیاییان ، رضا یکرنگیان ، علیرضا رمضانی، جعفر همایی و محمد علی جعفریه برای یک دوره چهار ساله انتخاب شدند.

از روز سه شنبه حسن کیائیان ریاست هیات مدیره را از داود رمضان شیرازی تحویل خواهد گرفت . در انتخابات اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ائتلاف 6 ناشر توانست تمامی آراء را به خود اختصاص دهد . این ائتلاف پیش از این برنامه ای مفصل برای کارهای اتحادیه در دوره کاری خود انتشار داده بودند که با اقبال ناشران عضو روبرو شد.

کد خبر 777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز