معاون شهردار تهران درباره طرح ساعت شناور مدارس از مهر۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه داد.

سرویس مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین، جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه شصت و پنجمین پویش امیدوافتخار که صبح امروز- ۷ مرداد ۱۴۰۲- همزمان با آیین افتتاح ۸ واحد سیار معاینه فنی خودروهای سبک شهر تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ستاد استقبال از مهر هفته گذشته برگزار شد که دو موضوع موازی مدیریت واحد شهر و تامین تجهیزات ناوگان شهر بود طی آن بررسی شد.

وی گفت: در بحث مدیریت شهری مصوبه‌ای در مورد شناورسازی زمان بهره‌برداری از معابر داشتیم که هفته بعد گزارش آن اعلام می‌شود. با این طرح حداقل تا ۴۰ درصد ترافیک مهر ماه مهار خواهد شد. از این رو پیشنهاداتی از مرکز کنترل ترافیک ارائه شده و هفته بعد در کمیته‌های اختصاصی مطرح می‌شود.

بهرامی افزود: اگر به پایتخت نگاه ویژه‌ای نداشته باشیم هرچقدر معابر را توسعه بدهیم هم فرقی نمی‌کند. همچنین در بحث تجهیزات ۶ رام قطار به خط اضافه شده و تا قبل مهرماه ۶ رام دیگر نیز به خطوط اضافه می‌شود. ضمن اینکه به زودی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری افزوده خواهد شد.

معاون شهردار تهران گفت: در بحث سرویس مدارس نیز طرحی آورده شده که خانواده‌ها تا آنجایی که می‌توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ما هم حمل و نقل را به حداقل قیمت خودش می‌رسانیم. اگر آموزش و پرورش طرح ساعت شناور مدارس را بپذیرد، ظرفیت ناوگان ما در صبح بازتر می‌شود.

کد خبر 776639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
    0 0
    بهتر از تجربیات کشورهای موفق استفاده کنیم، مثلا اغاز ساعت بانکها در اروپا ساعت ۹ صبح است که بسیار منطقی و عقلانی است... .. .. ... ... ... سعی کنید در تهران محل کار کارمندان به منازل نزدیکتر شود، دانش اموزان به محل تحصیل نزدیکتر باشند. حمل ونقل عمومی گسترده و در دسترس همه باشد.