دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: از ساعت 9 صبح 30 اسفند تا ساعت 21 اول فروردین، 287 میلیون پیامک ارسال شده است.

 وحید صدوقی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر با بیان این که امسال درصد موفقیت ارسال پیامک افزایش یافته است افزود: فقط 20 درصد پیامک‌ها به علت ترافیک شبکه یا پرشدن حافظه تلفن همراه مبدا و مقصد، ناموفق بوده است. [چطور SMS می‌فرستیم؟]

وی با بیان این که در مورد مشابه سال قبل، 214 میلیون پیامک ارسال شده بود گفت: 80 درصد پیامک های ارسالی امسال فارسی بوده است.

صدوقی کیفیت ارسال پیامک و برقراری تماس در استان‌های مختلف را مطلوب خواند و افزود: از جمله در استان‌های مازندران و گیلان 800 هزار ظرفیت شبکه ایجاد شده است در حالی که 650 هزار مشترک همراه اول به این استان‌ها سفر کرده‌اند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه در استان مازندران 2 میلیون سوئیچ همراه اول وجود دارد افزود: در این استان یک میلیون و 400 هزار نفر مشترک هستند.

وی همچنین درباره استان خراسان رضوی گفت: اکنون امکان تماس در تمام نقاط این استان به جز محوطه داخل حرم مطهر امام رضا (ع) برقرار است.

صدوقی بیش از 80 درصد جاده‌های اصلی کشور را زیرپوشش شبکه همراه اول اعلام کرد و افزود: تا پایان تیر امسال تمام جاده‌های اصلی زیرپوشش شبکه قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار گفت: اکنون ترافیک شبکه درمقایسه با ساعات اولیه سال کاهش یافته است و هموطنان می‌توانند در صورت بروز مشکل موارد را با شماره 09990 اطلاع دهند

کد خبر 77626

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز