اچ‌تی‌سی گوشی موبایل جدید خود، مدل U۲۳ را روانه بازار کرده است. این دستگاه دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش OLED و FHD و پردازنده سری اسنپ‌دراگون ۷ است.

گوشی  HTC U۲۳

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزمو چاینا، پس از رونمایی از HTC U۲۳ و U۲۳ Pro در ماه می، این برند سرانجام فروش U۲۳ را در تایوان آغاز کرد. این دستگاه دارای ویژگی‌های برجسته‌ای مانند صفحه نمایش OLED + FHD، تنظیم دوربین سه‌گانه و پردازنده سری Snapdragon ۷ است.

گوشی HTC مدل U۲۳ در یک نسخه ۸ گیگابایت رم به اضافه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و قیمت آن ۴۸۰ دلار است. این گوشی در دو رنگ بنفش رولند و آبی آکوآ در وبسایت شرکت ارائه شده است.

گوشی HTC U۲۳ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ ۱۲۰Hz OLED با محافظ گوریلا گلس ویکتوس است که آن را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می‌کند. HTC U۲۳ با پردازنده کوآلکام اسنپ‌دراگون ۷ جنریشن ۱ دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین این گوشی باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس دارد. این دستگاه دارای گواهی IP۶۷ است که به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. 

بیشتر بخوانید:

تنظیمات دوربین اصلی شامل یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی است که حالت‌های عکاسی مختلفی مانند حرفه‌ای، صحنه شب، پرتره، عکس‌های زاویه باز یا واید انگل، تنظیمات زیبایی و تایم لپس ارائه می‌دهد. عکاسی متحرک دوربین اصلی همچنین از فیلمبرداری ۴K با تثبیت‌کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می‌کند. جلوی گوشی، یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم زیبایی، حالت پرتره، حالت صحنه شب و قابلیت تایم لپس وجود دارد. این دستگاه دارای دو بلندگو و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. همچنین از Wi-Fi ۶ برای اتصال بهتر پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 776159
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha