جلسه هماهنگی در خصوص انجام اقدامات ترافیکی در مواقع بحران با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۹، رئیس پلیس راهور و مدیر بحران و پدافند غیرعامل منطقه۹ برگزار شد.

جلسه مهم بحران در منطقه9

به گزارش همشهری آنلاین، «مجتبی شیشه گر» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردارمنطقه۹ درباره علت برگزاری این جلسه گفت: «اختلال در شبکه معابر و مسدودشدن مسیرهای دسترسی در زمان امدادرسانی و ارائه خدمات و منابع در شرایط وقوع بحران، همواره یکی از دغدغه‌ها در شهرهای بزرگ به شمار می‌رود.

به همین منظور و به ابتکار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه۹، جلسه هماهنگی اقدامات ترافیکی در مواقع بحران برگزار شد که به بررسی نقشه مسیرهای اضطراری و آیین‌نامه مدیریت شبکه راه‌های اضطراری شهر تهران، مسیرهای ویژه تردد خودروهای امدادی در این منطقه معین و مسیرهای جایگزین نیز در صورت انسداد مسیر ویژه پرداخته شد.»

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردارمنطقه۹ اضافه کرد: «همچنین در خصوص شرح وظایف کارگروه ترافیکی این منطقه در مواقع بحران تبادل نظر شد و تدابیر لازم به‌منظور عملیاتی کردن مسیرهای اضطراری در مواقع بحران براساس دستورالعمل‌های اجرایی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اتخاذ شد. همچنین به‌منظور افزایش کارآمدی مسیرهای اضطراری، اطلاع‌رسانی مناسب به شهروندان به‌منظور همکاری آنها در شرایط بروز بحران مورد تاکید قرار گرفت.»

کد خبر 775992

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha