عضو هیئت رئیسه شورا با بیان اینکه ۳۰۰ پلاک در ملک آباد در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: سالیانه تعداد زیادی کودک معلول به دلیل قرار گرفتن در معرض این دکل ها به دنیا می‌آیند.

جعفر شربیانی

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر در مورد وضعیت محله جوانمرد قصاب در منطقه ۲۰ با بیان اینکه محله جوانمرد قصاب فاصله ای با مرکز شهرری دارد، گفت: در دوره دوم تا چهارم مدیریت شهری، در راستای تحقق شعار کاهش فاصله جنوب و شمال، اتفاقات ویژه‌ای رخ داد و محله توانست از حاشیه خارج شود، هرچند مشکلاتی نیز وجود دارد.

او ضمن تقدیر از شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری، گفت: اعتباری برای مسجد جامع محله اختصاص یافته بود اما از آن سر باز زده بودند، در این دوره مشکل حل شد.

شربیانی با اشاره به فریز شدن برخی معابر شهرری به دلیل اجرای برخی طرح‌ها در سالیان طولانی، خاطرنشان کرد: برخی از این مشکلات در کمیسیون ماده پنج در حال رفع است.

عضو هیات رئیسه شورا با بیان اینکه ۳۰۰ پلاک در ملک آباد در معرض خطوط فشار قوی برق قرار دارند، گفت: سالیانه تعداد زیادی کودک معلول به دلیل قرار گرفتن در معرض این دکل ها به دنیا می آیند؛ با هماهنگی هایی که انجام دادیم، مقرر شد شهرداری زمینی را اختصاص دهد تا دکل‌ها به این فضا جابجا شوند و مشکل برطرف شود. بودجه‌ای در این خصوص در نظر گرفته شد تا طرحی تهیه شود اما واقعیت این است که به یک اراده همگانی نیاز است تا مشکل دکل های برق به ویژه در ملک آباد شهرری برطرف شود.

کد خبر 775847
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha