مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
۰ نفر

گرچه باورش سخت است اما ماجرا کاملا حقیقت دارد. برادر و مادر مرد جوانی که از مزاحمت‌ها و دعواهای گاه و بی‌گاه او در محل خسته شده بودند، تصمیم گرفتند او را برای همیشه در خانه محبوس کنند.

حبس خانگی

به گزارش همشهری آنلاین، سال 1389 خبری رسانه‌های ایران را تکان داد که همشهری سرنخ هم آن خبر را منتشر کرد. متن خبری که آن سال منتشر شد را بخوانید:

آنها یکی از اتاق‌ها را تبدیل به سلولی انفرادی کرده و ۱۵سال تمام، مرد جوان را در آنجا زندانی کردند. نقشه بی‌رحمانه مادر و پسر برای زندانی کردن حمید زمانی لو رفت که یکی از همسایه‌ها با پلیس ایلام تماس گرفت و آنها را در جریان راز وحشتناکی قرار داد. او گفت که مادر و پسری در همسایگی آنها، یکی از اعضای خانواده‌شان را در خانه زندانی کرده‌اند و این احتمال وجود دارد که مرد جوان با خطر مرگ روبه‌رو شود.  

 به دنبال این تماس، ماموران ماجرا را به دادسرای ایلام گزارش کردند و با دریافت دستور قضایی، راهی خانه مورد نظر شدند.  به گفته معاون اجتماعی پلیس ایلام، محلی که مرد جوان در آنجا زندانی شده بود، با میله‌های آهنی مسدود شده و هیچ راهی برای خروج زندانی وجود نداشت.  

برادر و مادر حمید هم در همه این سال‌ها، ظرف غذا و دیگر وسایل مورد نیاز او را از لابه‌لای میله‌ها در اختیارش قرار می‌دادند و او توانایی خارج شدن از آن سلول را نداشت و همیشه آرام و ساکت در گوشه‌ای از آن می‌نشست.  

کد خبر 775532
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرنخ

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha