همشهری آنلاین‌: فابیو کاپلو در مصاحبه‌ای از هدف قبلی خود مبنی بر اعزام رونالدو به یکی از باشگاه‌های رئال مادرید در دسته‌ دوم پرده برداشت.

کاپلو  در مصاحبه با رادیو مارکا  با اشاره به دیدار رئال مادرید و سلتا ویگو می‌گوید:رونالدو از من اجازه چند دقیقه حضور در زمین را می‌خواهد وبعد از آن با مصدومیت خارج می‌شود.

کاپلو با ذکر این نکته که رونالدو باید بیشتر از این ‌ها  وضعیت خود را بهبود ببخشد،برای همگان مشخص کرد چه کسی در رختکن(میان او و رونالدو) رییس است.
با توجه به اختلافات شخصیتی میان این دو، پیش بینی بروز مشکلات بین بازیکن وسرمربی کار چندان مشکلی نبود زیرا تفاوت این دو مانند تفاوت میان آب و روغن است.

در حالی که رونالدو معتقد است که می‌تواند در زمین خوب ظاهر شود،کاپلو دیدگاهی کاملا متفاوت دارد و می‌گوید:وضعیت رونالدو به گونه‌ای نیست که بتواند در زمین حضور یابد و او قبل از هر چیز باید وزن خود را کاهش دهد.کاپلو در توجیه دیدگاه خود می‌گوید:"شانسی که در این رابطه آورده‌ایم این است که همه چیز را می‌توان به وضوح در زمین دید."

فابیو کاپلو  در دیدار با سلتا و در زمان تعویض رونالدو انتقادات تماشاگران مادریدی را تحمل کرد زیرا او می‌دانست و تماشاگران نمی‌دانستند که رونالدو به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرده و نه به خاطر  نظر مربی.

کاپلو  در این باره  می‌گوید:شرایط در تمرینات با آنچه در زمین بازی حاکم است به کلی فرق می‌کند،در زمین انتظارات بسیار بال است وفرصتی برای استراحت وجود ندارد.

او با این توضیح بازی رونالدو در دیدار با سلتا را این چنین تشریح کرد:با اینکه رونالدو در برخی از مقاطع این بازی خوب ظاهر شد،معتقدم که همچنان باید برای بهبود وضعیت خود،تلاش کند تا پس از 60 دقیقه آن هم با مصدومیت خارج نشود.

کاپلو در این مصاحبه همچنین فاش کرد که قصد داشت رونالدو را به دلیل بازی‌اش در شرایط کنونی به رئال مادرید کاستیا(تیمی که در دسته دوم باشگاه‌های اسپانیا) بازی می‌کند انتقال دهد.البته کاپلو قادر به انجام چنین تصمیمی نبود زیرا قوانین فوتبال حرفه‌ای چنین اجازه‌ای را به سرمربیان نمی‌دهند.

کد خبر 7752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز