عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ضمن حمایت از اقدام اخیر فراجا گفت: فراجا در گشت‌هایش از عناصری استفاده کند که بتوانند لیدرها و افرادی که از سوی دشمن ماموریت دارند را شناسایی کرده و برخورد جدی‌تری با آنان داشته باشند.

زنان - حجاب - بی حجاب

به گزارش همشهری آنلاین، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از اقدام اخیر فراجا، گفت: جای این کار مدتی‌ خالی بود و از نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم که بالاخره این مطالبه مردمی را اجرا کردند.

حاجی‌ دلیگانی ادامه داد: ما خواستار این هستیم که نیروی انتظامی با متانت، آموزش عناصر اما مستمر این حرکت را انجام دهند، چرا که این وضعیت رها شدگی در این مدت نشان داد که همانطور که قبلا نیز هشدار داده بودیم، حد پایانی ندارد و برخی از افراد در این عرصه مستقیما به صورت برنامه ریزی شده دارند ایفای نقش می‌کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کسانی که با دین مشکل دارند، بصورت سازماندهی شده ماموریت دارند و مبالغی از رژیم صهیونیستی یا آمریکا دریافت می‌کنند. قطعا در آینده نزدیک با رصدهایی که در این زمینه انجام می شود، ابعاد مسئله روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: خواهش من از فراجا این است که در گشت‌هایش از عناصری استفاده کند که بتوانند لیدرها و افرادی که از سوی دشمن ماموریت دارند را شناسایی کرده و برخورد جدی‌تری داشته باشند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس تاکید کرد: اگر با عناصر اصلی این مسئله برخورد قاطع صورت گیرد، طبیعتا کل صحنه عوض خواهد شد و مشکل، حل خواهد شد.

کد خبر 774808
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۸
    5 63
    تشخيص لیدرها خیلی ساده است از اول یک خیابان با لباس خیلی نامناسب راه میوفتند تا اخر آن خیابان و باز بر میگردند دو سه نفر هم مواظب دارند که با فاصله از آنها حرکت میکنند قيافه هاشون تابلو است...