همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان سازمان صنایع هوا فضا گفت:

در سال 88 خبرهای خوش و خیره کننده‌ای در عرصه صنایع دفاعی به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل ازاداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع سردار سرتیپ پاسدار مصطفی محمد نجار گفت: این اخبار خوش اغلب در حوزه هوا فضا، هوایی، الکترونیک و اپتیک، دریایی، پدافند هوایی تجهیزات و تسلیحات هوشمند است.

وزیر دفاع افزود: بحمد الله درسال 87 که سال نوآوری و شکوفایی نامگذاری شد موفقیت‌های خوبی کسب کردیم که بخش‌هایی از آن اعلام شد.

وی توسعه تحقیقات و پژوهش ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصولات، روز آمدسازی تسلیحات دفاعی متناسب با نیاز و پاسخگویی حداکثری به تهدیدات، افزایش سطح روابط دفاعی با کشورهای دوست و همسایه، را از اولویت‌های وزارت دفاع در حوزه‌های سخت افزاری و نرم افزاری برشمرد و افزود: رویکرد نوآوری، خلق، کشف و تولید محصولات جدید در سال 88 با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه این توانمندی و اقتدار در خدمت صلح، ثبات و آرامش منطقه‌ای و جهانی است تاکید کرد ایران اسلامی با احترام به تمامیت ارضی همه کشورها بویژه کشورهای همسایه، در دفاع از مرزهای کشور خود مصمم و آماده است و در طول سی سال گذشته این را هبرد اصولی را در عمل نیز اثبات کرده است.

وزیر دفاع کشورمان، توفیقات و دستاوردهای سترگ و ارزشمندی را که در طول سی سال گذشته بدست آمده، حاصل دوراندیشی و فرماندهی بی بدلیل حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تلاشی و مجاهدت معاونان‌، مدیران ارشد، متخصصان و نخبگان صنایع دفاعی دانست و تصریح کرد: در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامی می توان با قاطعیت اعلام کرد که صنایع دفاعی کشورمان، مستقل، بومی، خودکفا، بازدارنده و پشتوانه مستحکم نیروهای مسلح در دفاع از حریم دین و میهن است.

وی گفت: بر اثر این استقلال،‌خودباوری و خوداتکایی ،امروز دوست و دشمن بر اقتدار، صلابت و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران درمعادلات منطقه ای و جهانی معترف است و صریحا اعلام می کنند که بدون حضور ایران نمی توان بر مسایل و مشکلات منطقه غلبه کرد.

وزیر دفاع، این اقتدار و عظمت را مرهون خون شهیدان و فداکاری ملت بزرگ ایران دانست.

سردار نجار درپایان با قدردانی ازتلاش مدیران، متخصصان و آحاد کارکنان وزارت دفاع برای ملت ایران وهمه خدمتگزاران به این مرز و بوم در سال جدید آرزوی موفقیت و بهروزی کرد و اظهارامیدواری کرد سال 88 سال دفع کامل تهدیدات و ثبات ،آرامش و امنیت پایدار برای مردم منطقه و جهان باشد.

کد خبر 77370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز