آیین رونمایی از مستند «گام‌های پرواز» و تجلیل از عباس محبی بازیگر تئاتر و تلویزیون، سینما سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

محله 7

به گزارش همشهری آنلاین، آیین رونمایی از مستند «گام های پرواز» و تجلیل از عباس محبی بازیگر تئاتر و تلویزیون، سینما، نویسنده و کارگردان سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ تا ۲۱ با حضور مدیران شبکه مستند سیما و جمعی از هنرمندان عرصه هنر و دوستداران فرهنگ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «ابوالفضل توکلی» در ۵۸ دقیقه به جنبه‌های مختلفی از زندگی کاری عباس محبی می‌پردازد.

توکلی درباره این مستند گفت: «فیلم‌برداری گام‌های پرواز با همراهی منوچهر آذری، اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، فرانک رفیعی و سکینه ارجمندی در تابستان ۱۴۰۱ ساخته و آماده شده است.

عباس محبی تکنسین هواپیما است و از سال ۱۳۵۰ وارد عرصه بازیگری شد. او بازیگر سینما و تلویزیون و از هنرمندان رادیو است که در برنامه «جنگ هفته» فعالیت می‌کند. محبی این روزها بیشتر در رادیو و تله تئاتر مشغول به کار است  و در نوروز ۹۹ با سریال کامیون از شبکه دو بعد از چند سال دوباره در جلوی دوربین قرار گرفت.

علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس(غرب) خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه کنند یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره  ۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

«گام‌های پرواز» در فرهنگسرای ابن سینا | تجلیل از بازیگر طنز معروف با حضور مدیران صدا و سیما

کد خبر 769586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha