پویش «نه به کیسه پلاستیکی» در منطقه ۲ با توزیع کیسه‌های پارچه‌ای و اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در فروشگاه شهروند بهرود و بازار میوه و تره‌بار صادقیه آغاز شد.

پویش نه به کیسه پلاستیکی

به گزارش همشهری آنلاین، پویش «نه به کیسه پلاستیکی» پویشی موفق در راستای حفظ محیط‌زیست است که قرار است به‌طور ویژه در میادین میوه وتره بار منطقه ۲ اجرا شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه ۲ دراین‌باره می‌گوید: «به‌منظور تغییر سبک زندگی شهروندان در راستای کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی، برنامه‌های آموزشی و فرهنگی همراه با توزیع کیسه‌های پارچه‌ای اجرا می‌شود. براین اساس بیش از دو هزار کیسه پارچه‌ای در یک برنامه یک‌ماهه در بازار تره‌بار صادقیه به‌صورت رایگان توزیع خواهد شد.»

صندوق سبز در منطقه ۲ راه‌اندازی شد | به پویش «نه به کیسه پلاستیکی» بپیوندید و جایزه‌ بگیرید

علی‌اصغر طاهری به راه‌اندازی صندوق سبز در فروشگاه شهروند بهرود اشاره می‌کند و می‌گوید: «هدف از راه‌اندازی این صندوق ثبت مشخصات شهروندان سبزاندیش و حافظ محیط‌زیست است که با استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای سعی دارند مخاطرات استفاده از کیسه‌های پلاستیکی را کاهش دهند. مشخصات این شهروندان در صندوق سبز ثبت می‌شود و آن‌ها عضو باشگاه مشتریان فروشگاه شهروند خواهند شد با این عضویت علاوه بر درج امتیاز در فاکتور خرید در قرعه‌کشی پایان هر ماه این فروشگاه نیز شرکت داده می‌شوند و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.»

کد خبر 769225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha