پیدا شدن تسلیحات ارسالی غرب به اوکراین در مرزهای فلسطین اشغالی صدای نخست وزیر این رژیم را در آورد.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد تسلیحاتی که کشورهای غربی به اوکراین ارسال کردند در مرز این رژیم اشغالی مشاهده شده اند.

براساس گزارش آر تی، نتانیاهو که زیر فشار غرب برای کمک به اوکراین قرار دارد از طرفی نمی‌خواهد روابطه با مسکو را خراب کند در ادامه پای ایران را به وسط کشید و مدعی شد: این موضوع، بر صحت تصمیم تل آویو مبنی بر وارد نشدن به جنگ اوکراین تاکید می‌کند. ما نگرانیم که هر سامانه ای که به اوکراین منتقل می کنیم، علیه ما استفاده شود، زیرا ممکن است به دست ایران بیفتد، این فقط یک احتمال نظری نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد:  این موضوع قبلاً در مورد سلاح های ضد تانک غربی که اکنون در نزدیکی مرزهای خود پیدا می‌کنیم، اتفاق افتاده است. ما مرز نظامی نزدیکی با روسیه داریم. این موضوع، بر صحت موضع تل آویو در قبال درگیری در اوکراین تاکید می کند.

نتانیاهو پیش از این نیز در جلسه‌ای که با کنست داشت ادعا کرد که تل‌آویو  سامانه‌های پدافند هوایی را در اختیار اوکراین قرار نمی‌دهد زیرا نگران است که این فناوری به دستان روسیه بیفتد و سپس به ایران منتقل شود. او مهرماه سال گذشته که هنوز نخست‌وزیر این رژیم نشده بود هم در مصاحبه با یک رسانه آمریکایی مدعی شده بود که هر گونه سلاحی که به اوکراین ارسال شود ممکن است در نهایت به دست ایران بیفتد.

کد خبر 768927
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha