مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
۰ نفر

ارزش زندگی «لیونل مسی» چیست؟ چون در هفته‌ای که گذشت، انتقال «لیونل مسی»‌ به تیم «اینتر میامی» آمریکا، حسابی خبرساز شد.

دوچرخه1085

بهار گل‌گلاب
در هفته‌ای که گذشت، انتقال «لیونل مسی»‌ به تیم «اینتر میامی» آمریکا، حسابی خبرساز شد. او در این تصمیم، بر سر یک چهارراهی مهم قرار گرفت:
۱. ماندن در پاری‌سن‌ژرمن و حضور در رقابت‌های سطح اول فوتبال اروپا
۲. رسیدن دوباره به تیم رؤیاهایش، بارسلونا
۳. رفتن به عربستان با آن پیشنهاد رؤیایی
۴. پذیرفتن پیشنهاد تیم کم‌حاشیه و البته ته‌جدولی اینترمیامی آمریکا
روان‌شناسان معتقدند هر انسانی، بارها و بارها در مسیر زندگی، بر سر این چندراهی‌ها قرار می‌گیرد و براساس ارزش‌هایش، یکی را انتخاب می‌کند؛ ارزش‌هایی مثل ثروت، صداقت، عشق، خانواده و... .
لئو، اگر ارزش زندگی‌اش، «شهرت» بود، حتماً گزینه‌ی اول را انتخاب می‌کرد؛ بودن در کنار تیمی که تشنه‌ی قهرمانی اروپاست، حتماً مثل گذشته، او را سر زبان‌ها می‌اندازد. اگر به ارزش «ثروت» هم فکر می‌کرد، حتماً در مسیری که رونالدو انتخاب کرده بود، قرار می‌گرفت؛  ۳۰۰میلیون یورو، یعنی ۱۰ برابر قراردادی که می‌توانست برای فصل آینده، با پاریسی‌ها ببندد.
اگر ارزش «عشق» هم برایش مهم بود، سراغ تیم سابقش می‌رفت؛ چون او عاشق بارساست. اما این ستاره‌ی آرژانتینی، در صحبت‌هایش که در همین هفته منتشر شد، اعلام کرد که ارزش زندگی‌اش «خانواده» است؛ یعنی برای کاپیتان قهرمان جهان، «آنتونلا»، همسر و سه فرزندش «تیاگو»، «متئو» و «کیورو» بیش از هر چیز دیگر ارزش دارند و دلش می‌خواهد از این به بعد، به دور از هیاهو، از بودن در کنار آن‌ها لذت ببرد.
او در آخرین گفت‌وگو، به علاقه‌مندانش گفت: «می‌خواهم لذت حضور را در کنار خانواده تجربه کنم. دردو سال گذشته حال خوشی نداشتم و از زندگی‌ام لذت نمی‌بردم؛ این موضوع، روی زندگی خانواده‌ی من نیز اثر گذاشت... در بارسلونا که بودم، گاهی دنبال فرزندانم به مدرسه می‌رفتم... می‌خواهم دوباره لذت بودن هرروزه را در کنار آن‌ها تجربه کنم.»

پی‌دی‌اف این صفحه را اینجا ببینید.

کد خبر 768488
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha