گروه ورزشی: درحالی‌که روز گذشته مشعل پانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی دوحه به‌شکل باشکوهی در ابتدای ورود به کشورمان در مشهد حمل می‌شد، در تهران و در سالن اجتماعات هتل آزادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به همراه دو نماینده کشور میزبان بازی‌ها به تشریح مراسم حمل این مشعل پرداخت.

نصرالله سجادی اعلام داشت: حمل مشعل در تهران  روز پنج‌شنبه صورت می‌گیرد،   و در پایان این مراسم میهمانان خارجی و ورزشکاران شرکت‌کننده در ضیافت شام  محمد قالیباف شهردار تهران شرکت می‌کنند.

البته پس از تشریح حمل مشعل نوبت به سئوالات دیگری پیرامون اعزام ورزشکاران ایرانی رسید که نکات مهم مطرح شده به شرح زیر است:

  • فوتبال و بسکتبال نخستین تیم‌های ورزشی اعزامی به این بازی‌ها خواهند بود که روز یکشنبه 15 آذر ماه عازم دوحه خواهند شد. کشتی آزاد و والیبال آخرین گروه‌های اعزامی ورزش ایران را تشکیل می‌دهند که به‌ترتیب جمعه و شنبه 17 و 18 آذرماه به قطر اعزام می‌شوند.
  • وزنه‌برداری تنها با رضازاده به دوحه می‌رود و تمامی نفرات لیست معرفی شده به این بازی‌ها به‌جز رضازاده و ابراهیمی (مصدوم) دوپینگی از آب درآمدند.
  • تعداد دقیق ورزشکاران اعزامی 238 نفر است که براساس عرف بازی‌ها پنجاه درصد این تعداد را باید همراهان تشکیل دهند که باتوجه به ظرفیت دهکده بازی‌ها قطری‌ها خواستار کاهش این درصد هستند.
کد خبر 7684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز