همشهری آنلاین: رئیس جمهوری گفت: مردم استان آذربایجان غربی به بهانه استقبال از دولت و خادمان خود یکبار دیگر اقتدار و عزم راسخ خود را در پیگیری از آرمان​های انقلاب اسلامی به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی​نژاد صبح پنجشنبه 15اسفند در آغاز جلسه استانی هیات دولت در استان آذربایجان غربی با بیان این که مردم آذربایجان غربی دارای اعتقادات و فرهنگ بسیار عمیق هستند، اظهارداشت: تاریخ پر حادثه و پر از فراز و نشیب این منطقه حکایت از مردانگی ، جوانمردی و فداکاری​های مثال زدنی مردم این خطه در دفاع از استقلال و عظمت ایران و فرهنگ اسلام ناب دارد.

رئیس جمهوری  با بیان این که مردم این خطه مرزبانان شجاع و هوشمند برای ایران، فرهنگ ایران و اسلام هستند، فضای عمومی این استان را سرشار از همدلی ، کار و تلاش بی وقفه توصیف کرد و گفت: مقاومت و مبارزه مردم این استان در برابر دشمنان صفحات زرینی در تاریخ ایران زمین است.

وی افزود: استان آذربایجان غربی در دامان خود ادبا، شعرا ومجاهدان بزرگی را تربیت کرده که همواره مانند ستاره های درخشانی در آسمان ایران خواهند درخشید.

رییس جمهور استان آذربایجان غربی را در همه زمینه ها ممتاز و پیشرو دانست و خاطر نشان کرد: همه مردم این استان مفید، سازنده و نافع به حال ملت ایران و جامعه بشری هستند و الگوی همدلی و صمیمیت را می توان در این جامعه به نمایش گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: حرکت سازندگی و پیشرفت مردم استان نیز پرشتاب ، همه جانبه و روبه جلو است.

دکتر احمدی نژاد در ادامه سخنان خود با قدر دانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم استان به ویژه جوانان در استقبال از دولتمردان تصریح کرد: صحنه دیروزی که مردم استان در استقبال از خادمان خود به نمایش گذاشتند جلوه ای بسیار شفاف و گویایی از بالندگی ، حیات اجتماعی و فرهنگ مردم استان بود.

وی یادآور شد: مردمی که هوشمندانه از همه فرصت ها برای اعلام و بروز توانمندی​ها و اعتقادات و آرمان​های خود استفاده می کنند دیروز حضور خادمان خود را بهانه کرده و یکباردیگر اقتدار، همدلی و عزم راسخ شان را در پیگیری از آرمان​های امام راحل و انقلاب اسلامی به رخ دشمنان کشیدند.

رییس جمهوری افزود: دیروز مردم استان در هوای سرد ساعت​ها در خیابان​های ارومیه حضور داشتند تا نشان دهند که مصمم​تر از گذشته پای آرمان​های انقلاب ایستاده و آن را پیگیری خواهند کرد.

محمود احمدی نژاد بعدازظهر چهارشنبه 14 اسفند وارد ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی شد و در بدو ورود از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسنی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و مسوولین و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 76544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز