جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
۲ نفر

شهروندان ساکن در محدوده منطقه۱۶ از دیده شدن هیولاهای ترسناک در نقاط پر رفت و آمد از جمله ترمینال مسافربری جنوب، میدان بازار دوم نازی آباد، میادین میوه و تره بار، علی‌آباد، بیست متری جوادیه خبردادند. چند و چون این ماجرا درحال پیگیری است.

نیکنام

همشهری آنلاین _ رضانیکنام : پس ار تحقیقات میدانی و گفت و گو با «سید مهدی حسینی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۱۶ دریافتیم که حرکت نمادین هیولاهای ترسناک_ مردان برنزی_ جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارد و در جهت تحقق شعار اراده‌ها روشن سیگارها خاموش صورت گرفته است.

حسینی، در این باره گفت:«با توجه به یافته‌های پزشکی، استعمال دخانیات یکی از عوامل مهم در مرگ و میر انسان‌هاست. بنابراین بر همه ما به عنوان خدمتگزاران شهر واجب و ضروری است که با استفاده از ابزارهای مختلف اطلاع رسانی، جامعه را از مخاطرات و آسیب‌های ناشی از استعمال دخانیات آگاه سازیم. در این برنامه «سیلورمن‌ها» یا مردان نقره‌ای با در دست داشتن شعارها و نمادهای مبارزه با دخانیات در ۵ میدان میوه و تره بار منطقه و سالن مرکزی ترمینال جنوب به اجرای برنامه پرداختند و مورد توجه شهروندان قرار گرفتند.»

این برنامه به همت اداره سلامت معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ منطقه، با مشارکت گروه‌های هنری از جمله مردان نقره‌ای با شعار «نه به دخانیات» و با همکاری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و مرکز فرآموزاین منطقه به اجرا درآمد.

همچنین شهروندان در حاشیه این برنامه، از کلاس‌های آموزشی با موضوع نه به دخانیات و قلیان، اجرای مسابقه و اهدای جوایز، میز ارائه خدمت سلامت محور (مشاوره ترک سیگار) میز تست ریه، میز عضوگیری کانون‌های اجتماع محور، ایستگاه نقاشی کودک و نقاشی با گواش طوماری با همکاری اداره آموزش شهروندی، توزیع بروشورهای نه به دخانیات، نمایشگاه دخانیات، جمع‌آوری نمادین فیلترهای سیگار باحضور اعضای کانون پاد، جوانان و مادرانه باهدف ارتقاء آگاهی شهروندان از مضرات دخانیات استفاده کردند.

گفتنی است، همایش پیاده‌روی ۳۰۰ نفر از بچه‌ها در میدان بازار دوم نازی با نمادها و شعارهای منع استعمال دخانیات و نمایش عروسکی نیز از جمله برنامه هایی بود که در این هفته اجرا شد.

هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه۱۶ دیده شدند!

هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه۱۶ دیده شدند!

هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه۱۶ دیده شدند!

هیولاهای ترسناک در محدوده منطقه۱۶ دیده شدند!

کد خبر 765365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha