کاپیتان سابق استقلال یکی از گزینه های هدایت این تیم در فصل آینده لیگ برتر ایران است.

معارفه سیدمهدی رحمتی

به گزارش همشهری آنلاین این روزها و بعد از ناکامی مجدد ساپینتو با استقلال نام چند مربی برای حضور در این تیم مطرح شده که یکی از آن‌ها سیدمهدی رحمتی است اما جالب است بدانید که این مربی یک فصل دیگر با آلومینیوم اراک قرارداد دارد و طبق شنیده‌های ما مدیران این باشگاه از عملکرد او در اراک راضی هستند و قصد دارند او را حفظ کنند. در واقع حضور رحمتی در استقلال تنها به یک شرط اتفاق خواهد افتاد؛ رضایت مدیران باشگاه آلومینیوم برای جدایی سرمربی شان!

استقلال به احتمال زیاد به سمت استخدام یک مربی ایرانی می‌رود که به طور طبیعی شانس جواد نکونام بیشتر از سایر گزینه‌ها خواهد بود. رحمتی با آلومینیوم قرارداد دارد و منصوریان هم سرمربی فولاد است. ضمن این‌که امیر قلعه‌نویی به تیم ملی پیوست و فرهاد مجیدی هم قرارداد خود را با اتحاد کلبای امارات تمدید کرده است.

حالا باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد اما هنوز هستند کسانی که می‌گویند ریکاردو ساپینتو برای فصل آینده هم شانس دارد. البته محبوبیت مربی پرتغالی بعد از شکست دوباره استقلال در دربی به‌شدت کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 764595

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 43
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    27 8
    به نظرم نکونام گزینه خوبی نیست.یه مربی حاشیه ای با تفکرات دفاعی که هیچ بعید نیست در شرایط حساس تیم رو ول کنه
  • نیما IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    33 31
    بهترین گزینه ایرانی نکونام همراه با نیمکت قوی،وسرپرست تیم هم باید آدم کاریزماتیک باشه مثل هادی طباطبایی
  • اکبر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    61 22
    گواردیولا را هم بیاریدهمین است موقع مسابقه یا پول بازیکنان را نمیدن یامجوزحرفه ای نمی گیره ،آقا به نظرم این تیم را ازبین ببرید خیال چهل میلیون طرفدار را راحت کنید.
  • کیوان IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    66 11
    فک کنم اگه قراره تغییرات تو استقلال رخ بده ابتدا باید از مدیریت شروع کرد سپس کادر فنی تیم؛با این مدیران باشگاه استقلال هیچ آینده روشنی نداره، انتقاد به ساپینتو وارده اما همه میدونیم با این بازیکنان بی کیفیت ساپینتو واقعا شاهکار کرد و انصافا خوب کار کرد
  • ناشناس IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    50 10
    فقط رحمتی!!جواد نکونام بااون رفتار آماتورش وسط مسابقات آسیایی،نشون دادبه شدت خودخواه ومغرورهست.تازه پازل‌های تاکتیکی نکونام شبه کیروشی ودفاعی هست.که جواب نمی‌دهد.رحمتی عاشق جوانگرایی،اخلاق مداری،پیشرفت وضدبازیکن سالاریه..باکمترین هزینه تیم جوان برای چندسال بعدآماده بکنید.
  • رضا IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    31 19
    بهترین گزینه جواد نکونام است ساپینتو‌مربی خوبی است اما کمیته داوران را مقابل خود قرار داده و داوران تحت تاثیر عوامل و فشارها با او کنار نخواهند آمد و استقلال متضرر خواهد شد چون تیمی که یک پنجم بازیهای فصل سرمربی نداشته باشد موفق نخواهد شد
  • علی اسدنیا؛ جامعه شناس اقتصادوتوسعه IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۲
    24 18
    هوالخالق قادرمتعال والاعلم؛ سلام گزینهٔ ایرانی سرمربی گری بلحاظ حائزبودن شرایط شناختی نسبت به بازیکنان، تیم ها،همزبانی، فرهنگی، روشی، انتظارات، احساس مسئولیت و... مطلوب جامعه است. جوادنکونام نیزمطلوب ومناسب ترین گزینه می باشد.