قرارداد سه بازیکن تیم فوتبال اتحاد کلباء با نظر فرهاد مجیدی، سرمربی این تیم اماراتی تمدید شد.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال اتحاد کلباء که فصل گذشته توانست بهترین رتبه خود طی دوران حضور در بالاترین سطح از رقابت‌های لیگ امارات را کسب کند، حالا برای حضور پرقدرت در فصل بعدی ادنوک لیگ، کار خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده است.

حالا و با تصمیم فرهاد مجیدی، مدیران اتحاد کلباء قرارداد سه بازیکن خود را به نام های محمد علی، خالد الزری و فهد باروت را تمدید کرده‌اند تا این نفرات به حضور خود در جمع ببرها ادامه دهند.

البته این سه بازیکن حضور چندان چشمگیری در فصل گذشته رقابت‌های ادنوک لیگ و ترکیب اتحاد کلباء نداشتند، با این وجود فرهاد مجیدی تصمیم گرفته است که این نفرات را برای فصل بعد نیز در تیم خود حفظ کند.

قرار است طبق لیستی که سرمربی سابق استقلال در اختیار مدیران کلباء قرار داده، نسبت به جذب نفرات جدید و تمدید برخی ستاره‌های مهم باشگاه اقدام شود. هر چند که این تیم برای فصل بعد، بودجه چندان چشمگیری در اختیار ندارد.

فرهاد مجیدی با ۳ قرارداد جدید رسماً نقل‌وانتقالات الاتحاد کلبا را استارت زد

کد خبر 764792
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدجوادزاهدی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    0 6
    سلام آقای فرهاد مجیدی با شما اجازه حرف می زند سرمربی استقلال ساپنتو زمین داور کارت قرمز ساپتنو زمین اخراج کرده است کار زشت عصبانی است حرف بد زده مربی استقلال رفتنی شده است