مدافع آلومینیوم اراک در خصوص شرایط این تیم در این فصل صحبت‌های را مطرح کرد.

احسان حسینی

به گزارش همشهری‌ آنلاین، احسان حسینی در خصوص عملکرد این تیم در این فصل اظهار داشت: فکر می‌کنم در مجموع تیم‌ ما عملکرد خوبی را به ثبت رساند و معتقدم اگر به این تیم توجه بیشتری می‌شد و امکانات بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دادند، قطعا می‌توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. اگر به نتایج توجه کنید ما روند خوبی برابر تیم‌های صدرنشین و مدعی داشتیم. از طرفی رقابت در لیگ برتر بسیار سخت و فشرده بود و تیم‌ها تقریبا در یک سطح قرار داشتند و هیچ بازی آسان نبود. در هر صورت ما در این فصل نتیجه خوبی گرفتیم و موفق شدیم روند امتیازگیری خود در این فصل را ارتقا دهیم.  

وی در مورد عملکرد آلومینیوم اراک در خط دفاعی هم تاکید کرد: ما بعد از پرسپولیس که قهرمان شد بهترین خط دفاعی لیگ و بیشترین کلین شیت را در اختیار داشتیم که ماحصل تلاش تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی بود. هر چند تا هفته آخر ما دوشادوش پرسپولیس قرار داشتیم اما متاسفانه گل‌هایی که در بازی با فولاد خوردیم، این فرصت را از ما گرفت. ولی باز هم خدا را شاکر هستیم چرا که فکر می‌کنم این آمار برای تیمی که در میانه جدول حضور دارد، این عملکرد بی نظیر است.  

مدافع آلومینیوم اراک در مورد تعداد تساوی‌های این تیم در این فصل که یک رکورد جالب محسوب می‌شود، گفت: به نظرم ما در روند نتیجه‌گیری خود بدشانس بودیم. اگر بازی‌های ما تماشا کرده باشید در اغلب بازی‌های که بازی به تساوی رسید شانس بالایی برای پیروزی داشتیم و اگر از موقعیت‌هایی که داشتیم، بهره بهتری می‌بردیم، نتایج بهتری را کسب می‌کردیم و این نتایج شاید در پایان با برد همراه می‌شد. از طرفی هم معتقدم تیمی که کمتر می‌بازد شخصیت جنگنده و خوبی دارد و از این نظر عملکرد تیمی ما جایی تقدیر دارد.  

حسینی در خصوص رقابت‌های لیگ بیست و دوم اظهار داشت : لیگ امسال نسب به سال‌های اخیر از حساسیت و جذابیت بیشتری برخوردار بود و سطح مسابقات بسیار بالا بود. تیم‌ها بازیکنان باکیفیت داخلی و خارجی خوبی را در اختیار داشتند و همین موضوع سطح مسابقات را افزایش داده بود. همانطور که دیدیم رقابت قهرمانی و همچنین جدال برای بقا در این فصل تا روز آخر ادامه داشت.  

مدافع سابق پرسپولیس در خصوص قهرمانی این تیم در لیگ بیست و دوم گفت : من سه سال و نیم در این تیم حضور داشتم و افتخار داشتم که لباس این تیم را بر تن کنم و در این مدت قهرمانی‌های مختلفی را با این تیم کسب کردم. من از خانواده پرسپولیسی هستم و از این بابت خوشحال هستم که تیم سابق من در یک رقابت حساس موفق شد به قهرمانی برسد.  

وی در خصوص اینکه آیا دوست دارد بار دیگر لباس سرخ‌پوشان را بر تن کن تصریح کرد: در فصلی که گذشت من در آلومینیوم روزهای خوبی را تجربه کردم و در این مدت با تمام وجودم برای این تیم بازی کردم و مطئمن هستم اتفاقا خوب و بزرگی برای این تیم در آینده رخ خواهد دارد، اما بدون شک پرسپولیس یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران و آسیا است. هر بازیکنی دوست دارد در تیمی مثل پرسپولیس بازی کند. در زمان حضور من در این تیم آن اتفاقاتی که دوست داشتم برای من رخ نداد و می‌توانست شرایط برای من به گونه‌ای دیگری رقم بخورد. هیچ چیز در آینده مشخص نیست و قابل‌پیش بینی نیست. من تلاش خود را می‌کنم و اگر روزی قسمت باشد دوست دارم دوباره لباس این تیم را بر تن کنم.

کد خبر 764489
منبع: برنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 41
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رزا IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
    توایران اول میشه چون یه سبک بازی میکنه اما تواسیا چی