همشهری‌آنلاین: همزمان با برگزاری دومین کنفرانس شهر الکترونیک، گزارش ملی خدمات الکترونیکی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای علمی و اجرایی بخش دولتی و خصوصی منتشر می‌شود

 گزارش روابط عمومی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی، مهندس"محمد درزی" دبیر اجرایی این کنفرانس با بیان این خبر گفت: تمامی سازمان‌ها، مراکز و دستگاه‌های علمی و اجرایی، می‌توانند گزارش خود را در این زمینه برای چاپ در کتاب خدمات تعاملی دستگاه‌ها به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

وی افزود: خدمات تعاملی به خدمات دو سویه ای اطلاق می‌شود که کاربر بدون نیاز به حضور فیزیکی در ادارات، سازمان‌ها، فروشگاه‌ها، درمانگاه‌ها و سایر سازمان‌های خدماتی کار خود را انجام دهد.

مدیر اطلاع رسانی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی به بخش دیگری از این گزارش اشاره کرد و گفت: بخش دیگر این گزارش به طرحهای پیاده‌سازی شده مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دستگاهها اختصاص دارد که در قالب "گزارش فنی" در این کتاب منتشر می‌شود.

وی در خصوص نحوه ارسال گزارش خدمات تعاملی دستگاه‌ها به دبیرخانه کنفرانس افزود: تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت های دولتی و خصوصی برای ارسال گزارش می‌توانند بر اساس قالب مورد نظر که در روی سایت کنفرانس موجود است، گزارش را تکمیل و به پست الکترونیکی Info@ecityconf.ir ارسال نمایند.

مهندس درزی با اشاره به زمان تعیین شده برای ارسال مقالات به این کنفرانس خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات به دومین کنفرانس شهر الکترونیک بیستم فروردین ماه سال 1388 است.

گفتنی است، دومین کنفرانس شهر الکترونیکی با مشارکت دستگاه‌های علمی و اجرایی سراسر کشور و با همت جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران برگزار می‌شود

کد خبر 76263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز