از هر پنج دانشمند دانشگاهی، یک نفر می‌گوید که بشقاب پرنده دیده یا یکی از نزدیکانش بشقاب پرنده مشاهده کرده است.

بشقاب پرنده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سان، از هر ۵ دانشگاهی، یک نفر گزارش داده که خودش یا یکی از نزدیکانش بشقاب پرنده دیده است. این کمی گیج‌کننده است، چرا که ماجرا را از تئوری‌های توطئه اندکی فراتر می‌برد. از میان افرادی که در یک نظرسنجی شرکت کردند، ۳۷ درصد معتقدند که باید تحقیقات بیشتری در مورد برخوردهای نزدیک انجام شود.

محققان از ۱۴۶۰ دانشگاهی از ۱۴۴ دانشگاه، نظرسنجی کردند و از آن‌ها پرسیدند که آیا آن‌ها یا یکی از نزدیکانشان تاکنون شاهد «پدیده‌های هوایی ناشناس‹ بوده‌اند یا نه. یک پنجم از شرکت‌کنندگان پاسخ مثبت دادند و ۳۷ درصد معتقدند که باید تحقیقات بیشتری در مورد برخوردهای نزدیک انجام شود.

 مطالعه نشان داد افرادی که در هنر و طراحی، مردم‌شناسی یا مطالعات مذهبی کار می‌کنند، بیشترین مشاهدات را گزارش کرده‌اند، اما حدود یک پنجم زیست‌شناسان و یک سوم فیزیکدانان نیز جزو گزارش‌کنندگان بودند.

یکی از دانشگاهیان گفت: من دو بار یوفو دیده‌ام. می‌دانم که وجود دارند و ما آن سطح از فناوری را نداریم. قبلا که به مردم می‌گفتم، به نظرشان می‌آمد که دیوانه یا دروغگو هستم، بنابراین دیگر سکون کردم و درباره‌اش حرف نزدم. 

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این مطالعه گفت: من و تمام خانواده‌ام حدود سال ۱۹۷۶ شاهد یک بشقاب پرنده بودیم. این یوفو درست بالای خانه ما بود.

مطالعه دانشگاه لوئیزویل ایالت کنتاکی امریکا نشان داد که از هر هشت نفر، یک نفر فکر می‌کند یوفوها به حیات هوشمند ناشناس متعلق هستند.

کد خبر 762387
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهندس نرم افزار IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    2 0
    وجود دارد. موجودات فضایی هستند.چه بسا سرنوشت زمینی ها رو اونا تعیین میکنن.دقت‌ کردین موقع دعا و چیزی خواستن به آسمان نگاه میکنیم ؟ پس شاید بعضیا همین صاحبان بشقاب پرنده ها اجابت میکنن