ناسا یک نشست عمومی تاریخی در مورد بشقاب پرنده‌ها برگزار می‌کند و می‌توان آن را به صورت زنده تماشا کرد. 

بشقاب پرنده

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیلی میل، ناسا قرار است ۳۱ مه یک جلسه عمومی تاریخی در مورد بشقاب پرنده‌ها برگزار کند. موضوعی که زمانی مسخره تلقی می‌شد، ظاهرا به جریان اصلی تبدیل شده است. 

ناسا یک کارگروه مستقل راه‌اندازی کرده که از سپتامبر سال گذشته در حال مطالعه اجرام ناشناس در آسمان و اقیانوس‌ها بوده است. انتظار می‌رود که نشست بیش از چهار ساعت به طول بینجامد و این اولین بار است که آژانس فضایی آمریکا نتایج تحقیقات خود درباره اشیای پرنده ناشناس را به مردم ارائه می‌کند.

این جلسه نقطه عطفی دیگر برای اشیای ناشناس پرنده است، چیزی که قبلا به عنوان بشقاب‌پرنده شناخته می‌شد. فیلم هدف‌گیری مادون قرمز غیرقابل توضیح، مانند ویدیوی گیمبال که توسط خلبانان نیروی دریایی در سال ۲۰۱۵ گرفته شد، نقش اساسی در تغییر نگرش به موضوع بشقاب‌پرنده‌ها داشت.

گروه مطالعات اشیای پرنده ناشناس مستقل ناسا، و همچنین مقامات تیم‌های تحقیقاتی پنتاگون و اداره هوانوردی فدرال، آخرین یافته‌های خود درباره بشقاب‌پرنده‌ها را ارائه خواهند کرد. وجود تیم مطالعاتی مستقل آژانس، مشروعیت بیشتری به بسیاری از ادعاها و رویدادهای غیرعادی که قبلا دهه‌ها را در حاشیه‌های تحقیقات علمی سپری کرده بودند، اضافه کرده است.

اصطلاح «UAP» به معنای گسترش جستجوی حقیقت در مورد بشقاب‌پرنده‌ها است، که شامل هر دو اجرام مرموز یا رویدادها در آسمان، زیر آب یا در فضا می‌شود. 

ناسا قبلا اعلام کرده بود که هیچ مدرکی مبنی بر فرازمینی بودن پهپادها و همچنین هیچ مدرک محکمی از حیات بیگانه در جهان وجود ندارد، اما آنها همچنین بیان کرده‌اند که وضعیت محدود داده‌های فعلی، نتیجه‌گیری علمی را دشوار می‌کند.

گزارش‌های یوفو توسط رئیس دفتر حل‌وفصل ناهنجاری‌های همه دامنه پنتاگون (AARO)، فیزیکدان شان کرکپاتریک، و مشاور اداره خدمات نظارت بر ترافیک هوایی اداره هوانوردی فدرال، مایک فری، ارائه خواهد شد. این نشست در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت شرقی، ساعت ۱۴۳۰ به وقت گرینویچ روز چهارشنبه (۳۱ مه) از طریق تلویزیون ناسا، کانال رسمی یوتیوب این سازمان، به صورت زنده پخش خواهد شد.

این پانل حتی به سوالات کتبی ارائه شده توسط مردم پاسخ خواهد داد، که می‌توان از طریق صفحه اختصاصی ناسا ارسال کرد. 

کد خبر 764335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فضا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha