رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران شرایط تعمیر واگن‌های مترو را امیدوار کننده دانست.

هاشمی تشکری

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر تشکری هاشمی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیرش از کارخانه واگن سازی گفت: یکی از دغدغه‌های ما تولید و تعمیر واگن‌های مترو بود؛ چرا که در یک سال گذشته شرایط نامطلوبی را در این حوزه شاهد بودیم اما روز گذشته بازدیدی از واگن سازی داشتیم و دیدیم که شرایط بسیار امیدوار کننده‌ای در این کارخانه ایجاد شده به گونه‌ای که مشکلات کارکنان و کارگری مرتفع شده بود.

وی با بیان اینکه شرکت واگن سازی برنامه اورهال ۲۹ رام قطار مترو را در دستور کار قرار داده است، افزود: در بحث خرید تجهیزات داخلی وضعیت خوبی داریم و تلاش برای خرید تجهیزات خارجی نیز شروع شده است.

تشکری هاشمی با اشاره به اقدامات موثر ارتقاء قطارهای DC مترو گفت: همکاری خوبی بین مجموعه‌ها شکل گرفته است تا شاهد ارتقاء قطارهای قدیمی باشیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در خصوص وضعیت بهره برداری از متروی هشتگرد و عدم انعقاد قرارداد با شرکت مترو تذکر دادم، افزود: هنوز مشکلات پابرجا است و این در حالیست که اگر این مشکلات رفع نشود می‌تواند مشکلات جدی را برای مدیریت شهری ایجاد کند و باید این مشکلات به سرعت رفع شود.

عضو شورای شهر تهران افزود: به نظر می‌رسد با افتتاح متروی پرند نیز بار اصلی روی دوش متروی تهران باشد که پیشنهاد می‌شود از حالا رایزنی‌ها آغاز شود.

کد خبر 762367

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha