همشهری آنلاین - سپیده بهکام: دادوستدهای روز یازدهم اسفندماه بورس تهران با جابجایی ۵۸ میلیون سهم به ارزش ۱۱۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

در این روز شاخص کل قیمت سهام با ۱۶.۴ واحد کاهش به ۸ هزار و ۲۲۶ واحد رسید و شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) با ۱۴.۶ واحد افت به ۶ هزار و ۶۱۷ واحد نزدیک شد.

شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) هم ۱۵ واحد در جریان معاملات امروز افت کرد تا به ۱۲ هزار و ۷۹۷ واحد نزدیک شود.

دارویی لقما امروز پرطرفدارترین سهم بورس اوراق بهادار تهران بود به طوری که ۱۳۲ نفر برای خرید ۱.۲۳ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۳.۵ میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کردند.

پس از این شرکت، نیروترانس بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص داد و ۹۷ دستور خرید برای ۸۹۹ هزار و ۸۵ سهم این شرکت به ارزش ۲.۳۲ میلیارد ریال صادر شد.

در آن سوی بازار فولاد مبارکه و خوزستان صدر جدول عرضه را از آن خود کردند. بر اساس گزارش‌های رسیده از تالارهای مبادله ۷.۵ میلیون سهم فولاد مبارکه امروز توسط ۱۸۶ نفر به فروش  گذاشته شد که ارزش این سهام در مجموع ۱۳.۵ میلیارد ریال بود.

پس از این شرکت بیشترین حجم عرضه مربوط به فولاد خوزستان بود و ۲۵۲ دستور فروش برای عرضه ۱.۸۹ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۷.۷۴ میلیارد ریال طی دادوستدهای امروز بورس تهران صادر شد

کد خبر 76215

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز