محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش، در گفتگو با خانه ملت، به نوعی صحبت‌های سجادی را نقض کرد و بار دیگر کار استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان را تمام شده دانست.

لوگوی استقلال

به گزارش همشهری آنلاین  روز گذشته حمید سجاد در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت، بار دیگر قاطعانه از حذف نشدن استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و این در حالی بود که پیشتر هم مصرانه در اظهارنظری متفاوت با فدراسیون فوتبال، حذف سرخابی‌ها را رد کرده بود.

اما امروز، محمد پولادگر، معاون قهرمانی وزارت ورزش، در گفتگو با خانه ملت، به نوعی صحبت‌های سجادی را نقض کرد و بار دیگر کار استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان را تمام شده دانست.

پولادگر در مورد وضعیت کسب مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس، گفت: کسب مجوز حرفه‌ای در سال‌های اخیر با شرایط خاصی امکانپذیر است، امروز فیفا به هر گزارشی که از طرف ایران می‌رسد راستی آزمایی و کنترل می‌کند، متاسفانه از داخل کشور به صورت مداوم گزارشات هدف دار به خارج از کشور ارسال می‌شود که باعث تعلیق کمیته بدوی شده است.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد:  کسب مجوز حرفه‌ای را کمیته بدوی باید تایید نماید و ارتباطی به خارج از کشور ندارد به قدری گزارشات ضد و نقیض از کمیته بدوی و جاهای دیگر ارسال شده است که AFC   این کمیته حدود دو سال تعلیق کرده بود. در حال حاضر تمام گزارشاتی که به واسطه باشگاه‌ها ارسال می‌شود و بر روی سامانه مربوطه بارگذاری کنترل و پیگیری می‌شود.

پولادگر در مورد جزییات حذف تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا؛ گفت: طبق نظر کارشناسان استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است؛ احتمال حذف شدن پرسپولیس از این بازی‌ها نیست و هواداران این تیم نگران حذف تیمشان از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نباشند.

کد خبر 759707

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیوان IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    13 0
    خودمون هم از اول میدونستیم که اصل قضیه اینه که استقلال از آسیا حذف شده و امیدی به برگشت تیممون به لیگ قهرمانان نیست خرداد ماه اسامی تیمهای حذف شده اعلام میشود و استقلال هم حذف شده است اما مدیران باشگاه و وزارت ورزش هر بار با سکوت محض و امید واهی دادن به هواداران چیزی ازشون ندیدیم این کارها فقط بازی با کلمات و سرگرم کردن هواداران بود
  • ناشناس IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    10 0
    چرااینهنه پولدرفوتبال خرج میشه درپرسپولیس واستقلال چرابرای این دوتیم ورزشگاه اختصاصی دزست نمیکنند اینهمه پول دولت خرج میشه بازیکن گرون مربی گرون مدیرعاملهای ناکارامد چرا این کارو دست ادمهای پاکدست وکاردان نمیدن چراباید ازآسیا حذف بشن کشورهای عربی واسیایی نصف فوتبال ایران قدمت ندارن همه جیز شون پیشرفت کرده هواداران فوتبال چراباید حرص بخورن بخاطر این موصوع رهبر انقلاب همیشه تاکید میکنند که باید ادمهای درستکاروارد کاربشن
  • علی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    7 0
    خوب دُمَلِ دروغگویی و خلافکاری و ندانم کاری و دیگران را هیچ حساب کردن یک جایی سر باز می کنه
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    8 0
    این هم از حذف استقلال منفعتی می‌برد
  • امید IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    11 1
    آقای پولادگر من یک استقلالی هستم از شما سوال میکنم شما نباید نگران طرفداران استقلال می‌بودین از حذف استقلال جلوگیری میکردیم برای امسال شما متاسفم
  • نیما IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
    10 1
    سیاه بازی نشان دادن ،از اول استقلال رو حذف شده دونستید و تیم لونگتون را حمایت ،لالبته دست خدا بالاتر از همه دستهاست
  • حسن IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
    8 2
    اگه استقلال حذف شده پرسپولیس هم باید حذف بشه هر چند که دولت فدراسیون کمیته بدوی سازمان لیگ با پرسپولیس همکاری کنند فایده نداره چون مشکل اصلی اینه که وزارت ورزش مالک هر دو تیم هست . تمام