حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اتهامات مطرح شده از سوی حسن رحیم‌پور ازغدی علیه او و همکارانش شد.

حسن روحانی

به گزارش همشهری آنلاین، سایت رسمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی نوشت: رئیس‌جمهور سابق ایران در نامه‌ای به قوه قضائیه، خواستار پیگیری حقوقی و رسیدگی قضایی نسبت به اظهارات کذب و افتراهای حسن رحیم‌پور ازغدی به او و همکارانش شد.

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی روز دوشنبه ١٨ اردیبهشت در همایش «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی مبتنی بر بر گام دوم انقلاب» با اشاره به اعدام علیرضا اکبری که چندی پیش با اتهام جاسوسی اعدام شد، گفت: آقایی که اعدامش کردند و سه تا داغ مهر داشت کیف کردید؟ نمی‌دانم چه کار می‌کنند. من هر چقدر سرم را محکم به مهر می‌زنم نمی‌شود. هر چقدر تو نماز خواندی من هم خواندم.

او ادامه داد: [علیرضا اکبری] سابقه جبهه هم داشت، سابقه پاسداری هم داشت معاون وزیر دفاع هم بود. ۱۰ سال است که به انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها اطلاعات می‌دهد.

رحیم پور ازغدی اضافه کرد: [علیرضا اکبری] در ستاد روحانی هم بوده. دور و بر روحانی از این آدم‌ها هنوز هم هستند، اگر خودش نباشد.

او افزود: دشمن می‌آید از اندرونی‌ترین مرکز شما آدم می‌گیرد.

کد خبر 759331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    5 4
    من گمانم اینست امثال رحیم پور شاید خودشان جاسوسند و برای اینکه اذهان از خود دور کند دنبال اتهام زنی است
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    5 4
    من شکایت دارم چرا روحانی را حجت اسلام و حجت مسلمین مینامید ایا این توهین به اسلام ومسلمین نیست .نمیگن اسلام چیست که این وخاتمی حجتش هستند
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    5 3
    شما رابه خدا پیگیری کنید تاهمین بابی شود برای محاکمه وهویت روحانی .اگر فردا حرفش راپس نگیرد
  • مرادی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    6 6
    سلام... ای بابا چه دنیای بدی شده طرف 8 سال با تمام امکانات یه کشور رو نابود میکنه جواب گو که نیست مدعی هم میشه اگه یه مدیر بعد از مدیریتش باز خواست میشد بقیه حساب دستشون میومد... یعنی میشه که یه روزی بشه
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
    8 5
    من کاری به قفل کردن درها توسط این اقا ندارم اما به کسی که علی ع رادمکرات وامام حسن ع راسازشکار و حسین ع را آماده برای مذاکره میخواند تا کارهای خودش راتوجیه کند و مخالفان راتسلیم .سازش باکفررا توجیه وبرجام ننگین رامذاکره بنامد وتهمت به امامان معصوم میزند وحجت اسلام هم خوانده میشود اعتراض دارم