همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی از روسای مجالس شورا و نمایندگان بحرین برای شرکت در کنفرانس پارلمانی فلسطین در تهران، دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، بعد ازظهر روز یکشنبه 4 اسفند با رئیس مجلس شورای بحرین، تلفنی گفت‌وگو کرد.

در این گفتگوی تلفنی، لاریجانی روابط بین دو کشور در زمینه‌های مختلف را دوستانه و برادرانه خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران، بحرین را کشور دوست و همسایه خوب خود می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین، لزوم افزایش رایزنی‌ها و تلاش‌های دیپلماتیک از سوی کشورهای اسلامی برای رفع مشکلات فراروی ملت فلسطین در غزه را یادآور شد و گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد همکاری‌ها و اشتراک مساعی برای رهانیدن مردم مظلوم غزه از مصائبی که با آن دست به گریبانند، افزایش یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این راستا از روءسای مجالس شورا و نمایندگان بحرین برای شرکت در کنفرانس پارلمانی فلسطین در تهران دعوت به عمل آورد.

در ادامه  این گفتگو ، همچنین علی بن صالح الصالح رئیس مجلس شورای بحرین، منافع و مصالح دو کشور همسایه را در گرو همکاری‌های متقابل دانست و گفت: دو کشور باید در جهت افزایش تعاملات و همکاری‌های دوستانه در مسیر منافع ملت‌های خود تلاش کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد هیئت بلند پایه‌ای از یکی از دو مجلس بحرین در کنفرانس آتی فلسطین در تهران شرکت کند.

کد خبر 75889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز