یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: کار هیدینک در چلسی با پیروزی برابر استون ویلا شروع شد.

به گزارش سایت یوفا، دومین شغل سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال روسیه، روز شنبه ( 3 بهمن ) با هدایت چلسی لندن و پیروزی بر استون ویلا آغاز شد. وی ماموریت دارد تا این تیم را پس از کسب نتایج ضعیف اخیر به لیگ قهرمانان اروپا برساند.

 در شروع  سال 2009، تیم چلسی در پنج مسابقه لیگ برتر هشت امتیاز به دست آورد، چیزی که باعث اخراج لوئیز فیلیپه اسکولاری برزیلی شد.

اما هیدینک تاکنون نشان داده که می‌تواند همزمان دو تیم ملی و باشگاهی را بدون مشکل رهبری کند. وی در فصل 06/2005 تیم آیندهوون را به قهرمانی هلند و مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا رساند و همزمان با تیم ملی استرالیا هم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2006 آلمان رسید.

 در چلسی در کنار لیگ برتر و جام حذفی انگلیس، از او انتظار نتیجه‌گیری  در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در روز چهارشنبه (7 اسفند) در برابر یوونتوس تورین ایتالیا نیز وجود دارد.

 هیدینک درباره ماموریت خود اظهار داشته است: " در لیگ برتر ده امتیاز عقب‌تر از منچستر هستیم و جبران آن کار سختی است، گرچه ما برای آن تلاشمان را خواهیم کرد. در دو تورنمنت دیگر اما، چلسی وضعیت بدی ندارد. به هر حال من اینجا نیامده‌ام تا مثل تنبل‌ها یک گوشه بنشینم و تا پایان فصل کاری انجام ندهم."

 جان تری، کاپیتان چلسی در مورد وی گفت: "شیوه‌های جدیدی وجود دارد. او این شیوه‌ها را به کار گرفته و خیلی چیزها را تغییر داده است. در روزهای اخیر تاثیر خوبی روی ما داشته است. او سرعت بازی ما را عوض کرده، و متدها و تاکتیک‌ها خاص خودش را در تیم پیاده می‌کند. ما باید فشار بیشتری را متحمل شویم و زودتر دست به حمله بزنیم."

کد خبر 75836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز