مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
۰ نفر

مرکز مدیریت راههای کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر از افزایش ۳۱ درصدی سفرهای بین استانی در شبانه روز گذشته خبر داد و اعلام‌ کرد: هم اکنون ترافیک‌ جاده‌های شمالی در مسیر شمال به جنوب همچنان سنگین است.

شمال

به گزارش همشهری آنلاین و بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور، در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۶۰ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۳۱.۹ درصد افزایش ثبت شده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۸.۳ درصد اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های سیاه بیشه، پیچ سرهنگ و نساء خبر می‌دهد.

هم اکنون ترافیک در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده‌های محمدآباد، بایجان، وانا، شاهاندشت و آب اسک نیز سنگین است.

ترافیک سنگینی نیز در آزادراه رشت – قزوین حدفاصل دولت آباد تا رودبار گزارش شده است. ترافیک در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرود نیز سنگین است و فقط تردد در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال (رفت و برگشت) روان است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور از وضعیت ترافیکی سایر محورها هم اکنون ترافیک سنگینی در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده هشتگرد و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه ساوه – تهران محدوده عوارضی اول گزارش شده است. ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع نیز سنگین است.

پیش از شروع تعطیلات عید سعید فطر سازمان راهداری اعلام‌کرد که پیش بینی می‌شود متوسط تردد در تعطیلات عید سعید فطر در جاده‌های کشور به بیش از دو میلیون و ۲۵۰ هزار مورد برسد. هم چنینبیشترین تردد در تعطیلات عید سعید فطر در روزهای پنجشنبه ۳۱ فروردین در مسیرهای رفت و برگشت و یکشنبه ۳ اردیبهشت در مسیر برگشت پیش بینی شد.

کد خبر 755659
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha