سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس که در بازی‌های اخیر مقابل ابومسلم شکست می‌خورد این‌بار توانست در استادیوم آزادی تیم خراسانی را مغلوب کند.

پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر میزبان ابومسلم خراسان بود.

طی چهار بازی گذشته همواره سرخپوشان کشور با ناکامی از برتری مقابل سیاه جامگان خراسان زمین را ترک کرده بودند.

در آخرین بازی نیز پرسپولیس تهران بعد ا ز تساوی مقابل رقیب پایتخت نشین خود بازی را با نتیجه 4 بر 3 به ابومسلم واگذار کرده بود.

اینبار نیز استقلال و پرسپولیس به تساوی تن داده بودند و بازی سرخپوشان و سیاه جامگان می‌توانست تکرار تراژدی بازی رفت برای پرسپولیس باشد اما تک گل دقیقه 48 کریم باقری کام هواداران پرسپولیس را شیرین کرد.

این گل طی یک حرکت ترکیبی بدست آمد و ضربه سرکش کاپیتان پرسپولیس پس از برخورد با مدافعان ابومسلم و انحراف مسیر به تور دروازه نشست.

سعید مظفری زاده، داور مسابقه به علیرضا حقیقی، رحمان رضایی، ایوان پترویچ و حسین بادامکی از پرسپولیس و مهدی آقا محمدی، رضا ناصحی و عبد الجبار مومونی از تیم ابومسلم کارت زرد نشان داد.

اما زشت ترین صحنه این بازی که شاید تا کنون در هیچ مسابقه ای اتفاق نیافتاده است درگیری دروازه بان ابومسلم با یک توپ جمع ‌کن بود.  شهاب گردان از اینکه توپ جمع کن توپ را به سرعت برای آغاز بازی به میدان فرستاد عصبانی شد با توپ به صورت این توپ جمع کن کوبید. داور مسابقه به دلیل این حرکت دروازه بان ابومسلم را اخراج کرد.

سرخ پوشان تهرانی با کسب 3 امتیاز مسابقه مجموع امتیازهای خود را به 47 رسانده و با یک پله صعود و یک مسابقه بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن به رتبه دوم جدول صعود کند.

کد خبر 75510

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز