دو پسربچه ۷ساله و ۱۲ساله که از کرمانشاه فرار کرده و در تهران دزدی می‌کردند، روز گذشته توسط ماموران ژاندارمری «شهر ری» دستگیر شدند.

سندهای تاریخی

به گزارش همشهری آنلاین، پسر بچه ۷ ساله دو پایش کج است و بنا به اظهار خودش، مادرزادی پاهایش کج بوده. او به خوبی سوار بر دوچرخه شد و با مهارت خاصی تا پاسگاه با مامورین دوچرخه راند در حالی‌که هیچ مشکلی با پاهایش نداشت.  

پسر ۷ساله خود را رضا و ۱۲ ساله خود را اکبر معرفی کرد، آنها می‌گفتند که این دوچرخه‌ها متعلق به خودمان است و پدرمان برای ما خریده و چون پول نداریم، می‌خواهیم آنها را بفروشیم، وقتی مامورین از آنها خواستند که پدرانشان را معرفی کنند، آنها حرف‌های ضد و نقیضی زدند و بالاخره در بازجویی اظهار کردند که دوچرخه‌ها را دزدیده‌اند.

او کم‌سن ترین دزد ایران است؟ ؛ ماجرای شاه دزد کوچک! | این دزد ۷ ساله بعد از اینکه راهی زندان شد در ‌آنجا هم از یک سارق حرفه‌ای جیب‌بری کرد

رضا که ۱۵ روز است از کرمانشاه به تهران آمده است، در این خصوص گفت: «دو هفته قبل به تهران آمدم و شروع کردم به فال فروختن و شب‌ها هم در قهوه‌خانه می‌خوابیدم تا اینکه اکبر را دیدم و با او آشنا شدم، بعد از اینکه با اکبر دوست شدم با او دزدی را شروع کردیم، رضا که ۷ سال بیشتر ندارد، به همراه اکبر ۱۲ ساله به جرم سرقت راهی زندان شدند اما جالب اینجاست که طبق صحبت‌های زندانیان، یک روز ماموران متوجه شد که از زندان سر و صدا می‌آید و وقتی در را باز کردند دزد پیشینه‌داری گفت ۱۵ تومان پول در جیب کت من بوده و مفقود شده و می‌دانم پولم را این پسر بچه ۷ ساله برداشته است.  

کد خبر 753041
منبع: همشهری سرنخ

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha