سرمربی سابق پرسپولیس میگوید 2 مهاجم خارجی سرخ ها هیچ کمکی به این تیم نکرده اند.

پریرا

به گزارش همشهری آنلاین حمید درخشان، درباره پیروزی پرگل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل ملوان بندرانزلی، اظهار داشت: پرسپولیس بازی بدی انجام نداد و به نظرم تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول بازی شکل آرام و نرمالی داشت و اتفاق خاص و خطرناکی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداده بود. جرقه پرسپولیس در ۷-۸ دقیقه طوفانی زده سگشد و موفق شدند با یک بازی برتر در چند دقیقه به گل اول برسند. ناگفته نماند که گل اول روی نبوغ سعید صادقی و پاس زیبایش به مهدی ترابی به ثمر رسید و خوشبختانه صادقی در چند بازی اخیر پس از رهایی از مصدومیت دوباره در ترکیب پرسپولیس جا افتاده است.

وی افزود: با روحیه‌ خوبی که بازیکنان پرسپولیس پس از زون گل اول گرفتند، بر بازی سوار شدند و ۱۰ دقیقه بعد به گل دوم هم دست یافتند. این اختلاف ۲ گل باعث شد پرسپولیس در ادامه با حاشیه امنیت و تمرکز بهتری نسبت به ملوان بازی کند. گل سوم هم روی اصل غافلگیری زده شد و در شرایطی به ثمر رسید که پرسپولیس در حال کنترل بازی بود. ملوان هم خیلی تلاش کرد، اما در طول بازی بازیکنان میانی پرسپولیس جلوی فضاسازی و پاس‌ کاری بازیکنان ملوان را گرفتند و واقعا ملوان در ۹۰ دقیقه فرصت چندان جدی برای گلزنی نداشت و بیرانوند روز بسیار آرامی را سپری کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به گلزنی مهاجم برزیلی این تیم، خاطرنشان کرد: اصلا نمی‌توانیم بگوییم که پریرا مهاجم خوبی است چرا که در چند بازی که به کار گرفته شده تاثیرگذار نبوده و در یک بازی هم که از زمین اخراج شد. این تک گلی که هم زده روی یک‌اتفاق به ثمر رسیده و نمی توانیم زیاد به پریرا امیدوار باشیم زیرا مهاجم توانمندی نشان نداده است.

مربی سابق پرسپولیس تاکید کرد: یحیی فعلا از مهدی عبدی در نوک پیکان حمله استفاده می‌کند و گاه گداری هم به آل‌کثیر بازی می‌دهد. متاسفانه پس از رفتن لوکادیا، شیخ دیاباته هم مدام مصدوم بوده و از آمادگی به دور است و تقریبا هیچ کمکی به پرسپولیس نکرده است. پریرا هم مهاجم زهرداری نیست و به همین خاطر گل‌محمدی بیشتر به عبدی اعتماد کرده است.

درخشان در پایان گفت: پرسپولیس در خط دفاعی بهتر از حمله بوده است، اما برای قهرمانی در فصلی که دو رقیب جدی مانند سپاهان و استقلال در کورس هستند به همت و تلاش بیشتر نیاز دارد. متاسفانه پرسپولیس با اینکه ۸ امتیاز رقبایش پیش بود، در چند بازی فرصت سوزی کرد و اکنون باید در ۵ بازی باقی مانده فقط برای پیروزی به زمین برود و کاری به نتایج استقلال و سپاهان و لغزش این دو تیم نداشته باشد.

کد خبر 752439

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha