مهدی طارمی در آستانه پیوستن به اینتر این روزها مورد تعریف و تمجید بسیاری از چهره‌های فوتبالی ایتالیا قرار گرفته اما شاید آنها دورانی که این بازیکن مهاجم چارچوب شناسی نبود را ندیده باشند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی بعد از تجربه دورانی موفق در پورتو، به اینتر پیوسته و این روزها برخی رسانه‌ها و فوتبالیست‌های سابق شاغل در ایتالیا به تمجید از این بازیکن می‌پردازند. از آن جمله است دیگو میلیتو، مهاجم پیشین اینتر که در مورد فوروارد ایرانی گفته: «او مهاجمی کاربلد است و بازیکنان کمی مانند او دروازه رقبا را می‌شناسند.»

البته که این حرف در بازه زمانی فعلی درست است اما طارمی برای تبدیل‌شدن به چنین فوروارد چارچوب‌شناسی، دل خیلی‌ها را خون کرده! مثلا شما می‌توانید از برانکو بپرسید که خیلی از موهایش بابت موقعیت خراب‌کردن‌های طارمی در پرسپولیس سفید شد یا حتی کارلوس کی‌روش که بعید است تا آخر عمر آن توپ خراب‌شده در بازی ایران و پرتغال را از یاد ببرد. خلاصه که شما به خوب جایی‌اش رسید.

کد خبر 854343
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    2 15
    اگه بهترین بازیکن دنیا هم بشه بنظر من کیفیتش از تمام بازیکن های لیگ کمتر توپورتوهم اگه موفق بود بخاطر پنالتی های ناجوانمردانش بود البته الان دیگه همه میشناسنش که چه بازیکنی
  • ع ق QA ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    0 1
    این مقاله برای خراب کردن طارمیه ؟! او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ماست