کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران پس از تحقیقات پلیسی موفق شدند پرونده مفقود شدن یک دختر ۱۶ ساله را مختومه کنند.

سرنوشت زن - افسردگی - زن

به گزارش همشهری آنلاین، در مورخه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ پرونده فقدان دختری ۱۶ ساله به صورت پرونده نیابت از شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شده بود، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی، پرونده جهت کشف در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

مادر فقدانی پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: همسرم به عنوان کارگر تأسیسات کار می‌کرد تا اینکه حدود ۶ ماه پیش به دلیل برق گرفتگی در محل کارش فوت کرد و مرا با ۲ فرزند (پسر ۱۰ ساله و دختر ۱۶ ساله) تنها گذاشت. به خاطر علاقه‌ی شدیدی که میان من و همسرم وجود داشت، دچار افسردگی شدید شدم و همین موضوع باعث شد تا با دخترم دچار اختلاف شده و طی این مدت به بهانه‌های مختلف با هم درگیری داشته باشیم تا اینکه در ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ با دخترم مشاجره لفظی پیدا کردم و همین موضوع بهانه‌ای شد برای بیرون رفتن دخترم از خانه و پس از آن من دیگر از او هیچ اطلاعی ندارم. 

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یازدهم اطلاع پیدا کردند که آخرین بار فقدانی در زمان سوار شدن به یک اتوبوس بین شهری دیده شده است؛ با شناسایی اتوبوس و انجام تحقیقات از راننده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی در میانه راه و در شهر قزوین، از اتوبوس پیاده شده است.

کارآگاهان اداره یازدهم با انجام تحقیقات از دوستان و هم کلاسی‌های مدرسه تیزهوشانی که فقدانی در آن مشغول به تحصیل است، اطلاع پیدا کردند که یکی از دوستان نزدیک فقدانی سال گذشته به همراه خانواده به شهر قزوین نقل مکان کرده و احتمالاً فقدانی به منزل آنها رفته است.

کارآگاهان با شناسایی دوست فقدانی، با نیابت قضائی به شهرستان قزوین رفته؛ در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که فقدانی به مدت یک هفته در منزل دوست خود سکونت داشته اما زمانی که آنها تصمیم می‌گیرند تا با میانجیگری زمینه بازگشت وی نزد مادرش را ایجاد کنند، بدون اطلاع از خانه آنها خارج شده است.

کارآگاهان در تحقیقات از دوست فقدانی اطلاع پیدا کردند که او قصد داشته تا برای پیدا کردن کار به تهران برود؛ لذا تحقیقات جهت شناسایی محل اقامت این دختر جوان در شهر تهران در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که او مدتی را در یک خوابگاه شبانه روزی ویژه بانوان سپری کرده است.

تحقیقات جهت پیدا کردن فقدانی کماکان در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم قرار داشت تا نهایتاً اطلاع پیدا کردند فقدانی به عنوان پرستار یک خانم حدوداً ۸۰ ساله در منطقه امیرآباد مشغول به کار شده است که بلافاصله تیمی از کارگاهان به محل سکونت این خانم مراجعه و سرانجام موفق به پیدا کردن دختر ۱۶ ساله فقدانی می‌شوند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت به نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام محترم قضائی، با توجه به حضانت قانونی خانواده پدری، این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شده است.

کد خبر 751693
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha