بازار گل محلاتی تهران، یکی از شناخته شده‌ترین و بزرگ‌ترین بازارهای گل کلانشهر تهران به شمار می‌رود.

بازار گل شهید محلاتی

همشهری آنلاین _ رضا نیکنام : در این بازار که در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۱۰هزارمترمربع در محدوده منطقه۱۴ساخته شده، علاوه بر گل و گیاه؛ خاک، بذر، درخت، کود، درختچه و همچنین ظروف سفالی، شیشه‌ای، دکوری و گلدان به فروش می‌رسد. در این بازار علاوه بر گل و گلدان، ابزار باغبانی و سموم گیاهی نیز به فروش می‌رسند. این بازار در بزرگراه محلاتی تهران قرار گرفته و نام آن نیز به دلیل همین نزدیکی به بزرگراه محلاتی انتخاب شده است.

خواندنی‌های بیشتر را اینجا دنبال کنید

بازار گل محلاتی در واقع اصلی‌ترین بازار فروش و توزیع گل و گیاه در تهران است و هر روز صبح پیش از طلوع آفتاب کار خودش را آغاز می‌کند. بازاری که جنب‌وجوش فراوانی در آن به چشم می‌خورد و از همان صبح اول وقت شاهد حضور تعداد زیادی از مردم در این بازار خواهید بود. چون قیمت‌ها در این بازار کمتر از گل‌فروشی‌های سطح شهر است و تنوع گل‌ها نیز در این بازار بسیار بیشتر است. بازار گل محلاتی در در بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم واقع شده است.

دسترسی به بازار گل محلاتی تهران

برای رفتن به بازارگل محلاتی تهران می‌توان از اتومبیل شخصی و وسایل نقلیه‌ عمومی (مترو و اتوبوس) و تاکسی استفاده کرد.

اگر قصد دارید با مترو به این بازار گل بروید باید در ایستگاه نبرد پیاده شوید. این ایستگاه یکی از ایستگاه‌های خط چهار مترو تهران است. محل دقیق ایستگاه نبرد تهران در خیابان پیروزی نزدیک چهارراه کوکاکولا است که بعد از پیاده شدن باید سوار تاکسی شوید و بازار گل محلاتی بروید

اگر قصد دارید با تاکسی به این بازار بروید، می‌توانید از۳ خط ویژه تاکسی استفاده کنید. خط اول در ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در محل چهارراه مصطفی خمینی است. خط دوم در ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در میدان امام‌ خمینی(ره)است. خط سوم در ابتدای بزرگراه شهید محلاتی در میدان هفت‌ تیر است. اگر به تهران سفر کردید و مسیرهای شهری را زیاد بلد نیستید و نمی‌خواهید پشت ترافیک بمانید، می‌توانید با خطوط ویژه تاکسی به این بازار گل بروید.

برای رفتن به این بازار گل همچنین می‌توانید از اتوبوس‌هایی استفاده کنید که ابتدای اتوبان محلاتی قرار دارند. بعد از این‌که در بازار گل حسابی راه رفتید و کلی خرید کردید، نگران نباشید که خریدهایتان را چگونه به خانه برسانید چون در ورودی بازارگل اتوبوس‌ها و وانت‌های زیادی ایستاده‌اندکه به هر مقصدی که شما می‌خواهید می‌روند. همچنین در طول بازار که راه می‌روید چرخ‌دستی‌هایی قرار دارند که با دریافت هزینه کمی خریدهای شما را تا هر جا که بخواهید حمل می‌کنند و لازم نیست نگران حجم خریدهای خود باشید.

کد خبر 751301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha