اداره کل هواشناسی استان تهران، درباره وضعیت هوای تهران در روزهای پیش رو به ویژه روز سیزده به در اطلاعیه‌ای صادر کرد و از شهروندان خواست که برای حضور در طبیعت هواشناسی را با دقت رصد کنند.

باران بهاري

به گزارش همشهری آنلاین، با بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران امروز تا فردا با فعالیت سامانه بارشی، آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید تا خیلی شدید و در ساعت‌های ظهر تا شب، در نواحی شمالی استان، نیمه ابری گاهی ابری و رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود. طی این مدت در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی بارش برف، کولاک برف و پدیده مه مورد انتظار است و خطر سقوط بهمن در ارتفاعات مستعد دور از انتظار نیست.

همچنین امشب کاهش محسوس دما و تا صبح دوشنبه ماندگاری هوای سرد در سطح استان و یخبندان شبانه سطح زمین در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش بینی می‌شود. از فردا با گذر سامانه سرد از استان تا دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی استان، مورد انتظار است.

از دوشنبه روند افزایش دما در استان و در روز سه شنبه افزایش ابر و افزایش سرعت باد در سطح استان و بارش پراکنده در نواحی شمالی پیش بینی می‌شود.

دمای هوا فردا، دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، در شهر تهران بین ۱۵ تا ۷ درجه سانتی گراد، در آبعلی بین ۶ تا صفر، در اسلامشهر و بهارستان بین ۱۶ تا ۷، پاکدشت، ری و رباط کریم بین ۱۷ تا ۶، پردیس بین ۱۴ تا ۵، پیشوا بین ۱۸ تا ۶، دماوند بین ۹ تا صفر، شمیرانات ۱۴ تا ۶، شهریار ۱۶ تا ۶، فیروزکوه ۱۱ تا منفی ۱، قدس بین ۱۶ تا ۵، قرچک بین ۱۷ تا ۷، لواسان بین ۱۲ تا ۳، ملارد ۱۶ تا ۶، میگون بین ۶ تا منفی ۲ و ورامین بین ۱۸ تا ۶ درجه سانتی گراد خواهد بود.  

کد خبر 751142
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha