۳ ایستگاه اطلاع‌رسانی گردشگری با عنوان «تهران دوست‌داشتنی» در ورودی پایتخت برپا شده تا به مسافران نوروزی خدمات گردشگری رایگان ارائه کند.

ایستگاه گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین، باتوجه به اینکه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در منطقه۱۹ قرار گرفته، این منطقه دروازه بین‌المللی پایتخت محسوب می‌شود و در مسیر ارتباطی ۲۳ استان قرار دارد که سابقه تاریخی آن به واسطه وجود جاده ابریشم زمینه‌ استقبال از مسافران نوروزی پایتخت را فراهم کرده است. به همین دلیل، اداره گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در تعامل با ستاد گردشگری، با هدف ارائه خدمات مطلوب و شایسته به عموم هموطنان، ۳ ایستگاه اطلاع‌رسانی با عنوان «تهران دوست‌داشتنی» در قالب جشنواره بهار ایران در ورودی عوارضی بزرگراه قم به تهران، کنار گذر بوستان افرا، بزرگراه خلیج فارس و ورودی شماره ۲ بوستان بزرگ ولایت برپا کرده‌اند.

«تورج فرهادی»، شهردار منطقه ۱۹، ضمن خوشامدگویی به مسافران نوروزی و اعلام اینکه این ایستگاه‌ها تا ۱۳فروردین ۱۴۰۲ برقرار هستند، می‌گوید: «در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی ضمن توزیع بسته‌های گردشگری شامل بروشور اماکن و معرفی تورهای گردشگری، نقشه تهران، بلیت‌های تخفیفی، کارشناسان نیز به ارائه خدمات گردشگری به مسافران اقدام می‌کنند. این در حالی‌ است که بوستان‌های افرا و ولایت نیز به عنوان محل اسکان و استراحت موقت مسافران نوروزی انتخاب شده است تا مسافران با استفاده از امکانات و خدمات بوستان‌های مذکور سفر خوشی را تجربه کنند.»  

کد خبر 750691

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha