سه‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۲:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد:‌‏ آسمان تهران برای چهارشنبه (23 بهمن) ابری،‌‏همراه با بارش برف و باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا فردا‌‏ چهارشنبه آسمان تهران ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز با 5 درجه کاهش به 1- و 7 درجه سانتیگراد می‌رسد.

روز پنجشنبه نیز برای تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود که حداقل و حداکثر دما در این روز به 2- و 9 درجه سانتیگراد می‌رسد.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی در رابطه با وضعیت هوای کشور، نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی را در غرب و شمال غرب کشور نشان می‌دهد که سبب ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد در این مناطق شده است. به تدریج دامنه فعالیت این سامانه به جنوب غرب، مناطق مرکزی و دامنه‌های البرز کشیده شده و در این مناطق نیز بارندگی آغاز خواهد شد.

روز چهارشنبه در حالیکه در بیشتر نقاط کشور شاهد بارندگی خواهیم بود، از اواخر وقت این روز به تدریج از سمت غرب از مقدار ابرها کاسته شده و دمای هوا نیز بطور قابل ملاحظه‌ای کاهش خواهد یافت.

روز پنجشنبه بیشینه فعالیت این سامانه در نیمه شرقی کشور انتظار می‌رود و اوایل روز جمعه این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا اواخر روز چهارشنبه ابتدا در استان‌های شمالی کشور و سپس در نیمه جنوبی و شرق کشور و استان اردبیل وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و چهارشنبه بعد از ظهر تا اواخر روز پنجشنبه خلیج‌فارس و دریای خزر مواج و توفانی خواهد بود. از لحاظ دمایی در روز چهارشنبه در غالب نقاط کشور کاهش قابل ملاحظه دما پیش بینی می‌شود

کد خبر 75025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز