مخاطب در سریال آکتور با موضوعات متفاوت مواجه می‌شود، چرا که این سریال موضوع کلیشه‌ای ندارد و در بیشتر قسمت‌های آن داستانی جدید در حال اتفاق است.

آکتور

برخلاف اکثر سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی، از آن دسته سریال‌هایی است که مخاطب در آن نمی تواند با یک موضوع مشخص سریال را دنبال کند. چرا که در هر قسمت از این سریال، مخاطب غافل‌گیر شده و با موضوعات جدید و جالب توجه مواجه می‌شود. همین امر سبب شده تا این سریال، متفاوت از دیگر سریال‌های شبکه نمایش خانگی باشد و با طراحی صحنه‌های زیبا و گریم‌های حرفه‌ای، مخاطب را به خوبی جذب خود کند.

خلاصه سریال آکتور

سریال آکتور با ژانری درام و خانوادگی، داستان زندگی پرفراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که زندگی‌شان با یک پیشنهاد کاری، دستخوش دگرگونی و ماجراهای پیچیده می شود. چند جوانی که علاوه بر درگیری با مشکلات مختلف و هیاهوی جامعه باید با اتفاقات جدیدی هم دست‌وپنجه نرم کنند. دو نقش اصلی این سریال علی (نوید محمدزاده) و مرتضی (احمد مهران‌فر) هستند. آنها دو جوان بااستعداد در زمینه ی تئاترند که با اجرای نمایش‌های سورپرایزی کسب درآمد می‌کنند. اجراهایی که آنها را به مسیر جدیدی از زندگی راهی می‌کند. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

دربارهٔ نیما جاویدی

نیما جاویدی؛ فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است که فعالیت سینمای خود را از سال ۱۳۷۸ با ساخت مستند و فیلم‌های کوتاه آغاز کرده است. اولین اثر سینمایی او ملبورن نام دارد که توانست جوایز بین‌المللی بسیاری را از آن خود کند. نیما جاویدی در سال ۱۳۹۷، توانست با فیلم سرخ‌پوست به سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر راه یابد. سریال آکتور، اولین تجربهٔ او در نمایش خانگی است که در بهمن‌ ماه سال ۱۴۰۱ در پلتفرم فیلیمو و نماوا به نمایش گذاشته شد. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

بازیگران سریال آکتور

نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هستی مهدوی، گلاره عباسی، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا، فریده سپاه‌منصور

 کلیشه و موضوعات تکراری در سریال آکتور جایی ندارد

عوامل سریال آکتور

نویسنده و کارگردان: نیما جاویدی، تهیه‌کننده: مجید طالبی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، مجری طرح: مهدی بدرلو، تدوین‌گر: عماد خدابخش، طراح چهره‌پردازی: بابک اسکندری، آهنگساز: رامین کوشا، مدیر تولید: آرش صالحی، طراح لباس: الهام معین، مدیرصدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده، طراح و ترکیب صدا: محمد کشفی، طراح جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی، دستیار کارگردان: حمید نظام‌زاده، عکاس: محمد بدرلو، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر صدا برداری: مهدی ابراهیم‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه

زمان پخش سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی، پنجشنبهٔ هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم نماوا و فیلیمو پخش می‌شود. این سریال مناسب افراد بالای ۱۵ سال است و تاکنون توانسته بیش از ۹۰ درصد رضایت مخاطبان این دو رسانه را از آن خود کند. سریال آکتور از آذر ماه ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده است و در بهمن سال ۱۴۰۱ پخش آن در پلتفرم نماوا و فیلیمو آغاز شده است. این سریال در هیچ یک از شبکه‌های نمایش خانگی پخش اختصاصی ندارد. برای تماشای سریال‌های ایرانی به سایت فیلمیز مراجعه کنید.

چرا سریال آکتور را ببینیم؟

سریال آکتور، اولین تجربهٔ نیما جاویدی در نمایش خانگی است. سریالی پر بازیگر که قصه جذاب و جدیدی دارد و به راحتی می‌تواند مخاطب را همراه خود کند. از طرفی جاویدی در این سریال برای مخاطب در هر قسمت، غافلگیری جدیدی دارد و به سادگی می‌تواند با رمزگشایی از معماهای مختلف، هیجان تماشای قسمت بعد را به مخاطب القا کند. همچنین سریال آکتور،‌ فیلمبرداری و قاب‌بندی دوربین جذابی دارد که متفاوت از دیگر سریال‌های نمایش خانگی است. تمامی این موارد سبب شده تا سریال آکتور،‌ سریالی جذاب برای مخاطب باشد و آخر هفتهٔ جذابی را برای مخاطبان این سریال فراهم کند.

کد خبر 750169

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha