شهردار تهران گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

زاكاني شهردار تهران

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگوی عیدانه پیرامون شاخص‌ترین عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت: مهم‌ترین عملکرد شهرداری در سال گذشته به اعتقاد من تولید سند تحول چهارگانه کلان شهر تهران و اقدام در جهت تحقق این سند است. البته این سند ابعاد مختلفی دارد. یعنی هم در حوزه حمل و نقل کارهای بسیار خوبی انجام شده و هم در حوزه زیرساخت‌های شهر و امور فرهنگی و اجتماعی قدم‌های بلندی را برداشته‌ایم. در ادامه نیز در جلساتی که قرار است برگزار شود، ابعاد این اقداماتی که پیش‌تر انجام شده و در آینده نیز انجام خواهد شد، برای شهروندان روشن‌تر خواهیم کرد.

شهردار تهران در ادامه پیرامون خبر خوشحال کننده‌ای که سال گذشته شنیده بود، اظهار داشت: خبر خوشحال کننده امسال برای من حضور پرشور مردم و افتخار آفرینی آنان در ۲۲ بهمن با وجود مشکلات متعدد اقتصادی بود.

زاکانی در پایان نابه‌سامانی‌های اقتصادی را خبر ناگوار امسال برای خود دانست و گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار اقتصادی برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که این موضوع دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

کد خبر 749923
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • محمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    5 1
    عجب
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
    2 3
    بدترین های سال 1401 برای مردم گران شدن بعضی از کالاهای اساسی تا 280 در صد بود اثر این گرانی های وحشتناک روی زندگی خیلی از مردم غم انگیز است