مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
۰ نفر

در این مقاله می خواهیم در رابطه با جراحی آب مروارید و لیستی از بهترین جراحان آب مروارید توضیح دهیم. همچنین می خواهیم بدانیم که این بیماری چشمی چگونه است؟

image-20230320101341-1.jpeg

برای آشنایی با آب مروارید و لیست بهترین جراحان آب مروارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آب مروارید چیست؟

در این مقاله می خواهیم در رابطه با آب مروارید توضیح دهیم و بدانیم که بهترین جراحان آن چه کسانی هستند؟ به طور کلی اصطلاح آب مروارید یا کاتاراکت به کدر شدن و تیره شدن عدسی چشم گفته می شود. عدسی چشم، همان قسمتی از چشم است که در میان کره چشم قرار می گیرد. لذا وظیفه این بخش از چشم، متمرکز کردن نور به روی شبکیه است. از این رو به وسیله ی عدسی چشم و تمرکز نور توسط آن در شبکیه، فرد می تواند محیط اطراف خود را ببیند چراکه نور متمرکز شده باعث تحریک اعصاب شده و پیام های بینایی را به مغز ارسال می کند.

چرا افراد نیاز به جراحی چشم پیدا می کنند؟

زمانی که فرد مبتلا به آب مروارید می شود، به اصطلاح روی عدسی آن تیره و کدر شده و نور به خوبی از عدسی آن عبور نکرده و اعصاب بینایی آن به خوبی تحریک نخواهند شد. لذا دیدن توسط فرد به خوبی صورت نمی پذیرد. به همین دلیل افرادی که مبتلا به کاتاراکت هستند، به خوبی نمی توانند ببینند. همچنین دیگر نمی‌ توانند به خوبی رانندگی کنند. بیشتر افراد در سنین بالای ۶۵ سال به طور طبیعی دچار این بیماری خواهند شد. به همین دلیل باید چشم خود را عمل کنند. برای یافتن جراح آب مروارید در شیراز، تهران و سایر شهرهای ایران میتوانید به سایت پی جو مراجعه و پزشک مناسب خود را نتخاب کنید.

 لیستی از بهترین جراحان آب مروارید

جراحی آب مروارید به این صورت است که بخش اضافی روی عدسی آن برداشته شده و چشم به حالت اول برمی گردد. از این رو نور به خوبی از عدسی چشم عبور کرده و به شبکه چشم خواهد رسید. از آنجایی که چشم یک عضو بسیار حساس است، بایستی جراحی آن را متخصص ترین و با مهارت ترین ها  جراحان انجام دهند. اگر یک جراح نامتخصص اقدام به جراحی آب مروارید افراد در سنین بالا کند، ممکن است آسیب به بخش ‌های دیگر چشم نیز وارد شود.

جراحی آب مروارید چیست؟

متخصص چشم

برای انتخاب جراح چشم پزشک خوب به کجا مراجعه کنیم؟

 حال می خواهیم به شما بگوییم که چه وبسایتی جراحان چشم را به شما معرفی می کند. سایت پی جو سایت معتبری برای معرفی جراح آب مروارید است. تنها کافی است که به این سایت مراجعه کنید، بخش مربوطه را باز کنید و جراحان ماهر را در آن مشاهده کنید. با مراجعه به سایت پی جو دیگر نیازی به جستجو ندارید و تنها کافی است که به این سایت مراجعه کنید تا متخصصان چشم در شهرتان مانند؛ متخصص چشم پزشک در شیراز و سایر شهرهای ایران را به سادگی بیابید.

زمانی که به سایت پی جو مراجعه می کنید و  جراح آب مروارید مدنظرتان را پیدا می کنید، بایستی به مطب آن جراح مراجعه کنید تا نوع آب مروارید شما را تشخیص دهد. سپس با توجه به نوع آب مرواریدی که دارید به جراحی چشم شما بپردازد. اگر که پزشک مربوطه و جراح مربوطه از تخصص و مهارت کافی برخوردار نباشد، ممکن است که نوع آب مروارید شما را به خوبی تشکیل تشخیص ندهد و جراحی مناسب صورت نپذیرد.

کد خبر 749906

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha