یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
۰ نفر

سوپراپلیکیشن روبیکا در ایام نوروز با برنامه‌‏های متنوع و ویژه، میزبان روزهای بهاری ایرانیان است.

۱

به گزارش روابط ‏عمومی روبیکا، این سوپراپلیکیشن همزمان با آغاز سال ۱۴۰۲ «به وقت بهار» را تدارک دیده و طی آن مجموعه‏‏ ی متنوعی از برنامه ‏های شگفت‏‌انگیز، فیلم و سریال اختصاصی را به علاقه ‏مندان ارائه می ‏دهد.  

پخش انیمیشن «پسر دلفینی» یکی از برنامه ‏های اختصاصی روبیکا در تعطیلات نوروز است که در راستای سرگرمی خانواده ‏ها و کودکان به صورت آنلاین در دسترس کاربران روبیکا قرار خواهد گرفت. این انیمیشن که پیش‏تر در اکران سینمایی در داخل و خارج از کشور خوش درخشیده، ماجرای پسربچه ه‏ایی است که از سقوط هواپیما جان سالم به در می‏برد تا در نهایت دنیا را نجات دهد. «پسر دلفینی» توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده و با صداپیشگی بازیگرانی چون ثریا قاسمی و نادر سلیمانی به نمایش درآمده است. 

همچنین روبیکا به صورت اختصاصی برنامه ای گفت‏‏گو محور را نیز برای مخاطبانش درنظر گرفته است. در این برنامه یکی از کارگردانان نام آشنای سینمای ایران میزبان بازیگران عرصه سینما و تئاتر است و گفت‏گوهایی چالشی و جنجالی به همراه آن‏ها برگزار خواهد کرد. ایرج طهماسب و عروسک ‏های دوست‏داشتنی‏ اش نیز امسال با سریال «مهمونی ۲» از روبیکا در کنار علاقه ‏مندان خواهند بود.

در ادامه ویژه‌برنامه‌های نوروزی روبیکا، یکی از امکانات جدید این پلتفرم در برنامه نوروزی شبکه نسیم به مخاطبان معرفی می‏شود.

کاربران با حضور در بخش ویژه «به وقت بهار» که در صفحه اصلی اپلیکیشن روبیکا مشخص شده است، می‏توانند با دیگر برنامه ‏های کمپین ویژه نوروز همراه شوند. گفتنی است به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با آغاز سال جدید، برنامه ‏های مناسبتی رمضان نیز برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

هم‌چنین مسابقه هیجان ‏انگیز روبی کوییز، که پیش‏تر نیز مورد استقبال کاربران روبیکا بوده، در ایام نوروز با جوایز ارزنده اجرا خواهد شد. 

گفتنی است، علاقه ‏مندان برای مشاهده سایر برنامه ‏های عیدانه روبیکا می‏توانند با مراجعه به این سوپر اپلیکیشن از تماشای برنامه‏ های ویژه آن لذت برده و با شرکت در چالش‌ها و مسابقه‌های متنوع، از روبیکا عیدی بگیرند.

کد خبر 749827

پر بیننده‌ترین اخبار اخبار کسب و کار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha