دانلود سریال سرگیجه قسمت دهم، دانلود سریال سرگیجه قسمت 10، دانلود قسمت ۱۰ سرگیجه، دانلود قسمت دهم سرگیجه، قسمت دهم سریال ایرانی سرگیجه، قسمت 10 سریال ایرانی سرگیجه

image-20230319152016-1.jpeg

در این مقاله قصد داریم قسمت 10 سریال سرگیجه را به شما معرفی کنیم و شما را برای دانلود از راحت ترین راه و مطمئن ترین راه هدایت کنیم و همچنین توضیحاتی را در رابطه با این سریال و دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 به شما ارائه دهیم. برای دانلود سریال سرگیجه قسمت 9 به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود قسمت 10 سرگیجه

درباره سریال سرگیجه

سریال سرگیجه محصولی از ایران در سال 1400 بوده و کارگردان این سریال بهرنگ توفیقی است. این سریال دارای ژانر اجتماعی و خانوادگی است. بازیگران شناخته شده ای در این سریال حضور دارند از جمله: حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری، شایسته سجادی و... که در این فیلم خوش درخشیده اند.

بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد: حامد بهداد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک تر از خودش به نام حسام دارد. حامد بهداد دوران کودکی خود را در تهران گذرانده و در دوران کودکی در محله جیحون تهران زندگی می کرد. حامد بهداد، پس از آغاز جنگ به همراه خانواده به نیشابور مهاجرت کرد.

رعنا آزادی ور: او با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی ۱۳۸۲ فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما، با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی فریدون جیرانی ۱۳۸۵ برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد.

هومن سیدی: هومن سیدی در اواسط دهه هشتاد در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان همبازی شد و سپس نقش کوتاهی را در فیلم چهارشنبه سوری اصغر فرهادی ایفا کرد.

دانلود قسمت 4 فصل 3 پوست شیر

سریال سرگیجه ساخته ی بهرنگ توفیقی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود. برای دانلود این سریال یا سریال های ایرانی، به سایت هت فیلم مراجعه فرمایید. دانلود سریال های درام و عاشقانه از سایت هت فیلم امکان پذیر است. عکاس پروژه سرگیجه نیز بهنام کریمی است.

 بهرنگ توفیقی متولد 1355 در تهران بوده و کارگردان است. او پله پله از جایگاه برنامه ریز، دستیار، مدیر تولید و نویسندگی به کارگردانی رسیده و حالا سریال های موفقی برای تلویزیون می سازد. او بازیگری را همراه با دستیاری کارگردان از سال 1379 وقتی 24 ساله بود، با فیلم از کنار هم می گذریم شروع کرد. بعد از چند تجربه بازیگری، از دستیاری دوم و سوم کارگردان در سال 1382 وقتی 27 ساله بود به دستیاری اول کارگردانی و برنامه ریز فیلم و سریال رسید.

دانلود قسمت 11 سرگیجه

بهرنگ توفیقی، در سال 93 با سریال؛ دیگری، سپس انقلاب زیبا و بعد با سریال آمین، پشت بام تهران و زیر پای مادر درخشید. در سال 97 با سریال پدر به اوج شهرت و افتخار رسید. او کار حرفه ای را با بازیگری شروع کرد. همچنین در برخی فیلم‌ها برنامه‌ریز، دستیار کارگردان، مدیر تولید و نویسنده بوده‌است. او کار هنری اش را با دستیاری کارگردانی از سال ۱۳۷۴ آغاز کرد. او بازیگری را همراه با دستیاری کارگردان از سال ۱۳۷۹ دنبال کرده و در سال ۱۳۹۰ سریال مسیر انحرافی را کارگردانی کرد. در حال حاضر علاوه بر فیلمسازی به آموزش بازیگری هم می‌پردازد. 

در خلاصه داستان آمده است که: پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته است. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

سرگیجه، سریالی درام و رازآلود، با بازی حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی با معرفی میلاد معیری و شایسته سجادی، به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، تهیه کنندگی مهدی بدرلو و کارگردانی بهرنگ توفیقی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.

کد خبر 749819

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha