رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: در حال حاضر روند صدور گذرنامه به کمتر از پنج روز رسیده است.

گذرنامه

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه اظهار داشت: در حال حاضر گذرنامه کمتر از ۵ روز صادر می شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه انتظامی کشور تصریح کرد: در یکی دو ماه گذشته مشکلاتی بوجود آمد که مرتبط با داخل سازمان نبود و باعث شد که صدور گذرنامه‌ها به تعویق بیفتد اما در ادامه با رفع مشکل و تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مهاجرت و گذرنامه در ۲۵ روز اخیر توانستیم تمام گذرنامه‌هایی را که صدور آنها به تعویق افتاده بود آماده کرده و به دست متقاضیان برسانیم.

 وی گفت: در حال حاضر بعد از تقاضای صدور گذرنامه نهایتا تا ۵ روز بعد گذرنامه صادر شده و توسط پست به در منزل فرد متقاضی می رسد.

سردار ذوالقدری به اعتبار گذرنامه ها اشاره و بیان داشت: اگرچه گذرنامه‌ها تا روز آخر اعتبار داشته و معتبر است اما هر کشوری مقررات خاص خود را دارا بوده و باید مسافران گذرنامه معتبر ارائه دهند.

 وی گفت: افراد و مسافران دقت داشته باشند که با گذرنامه زیر شش ماه اعتبار نمی‌توان سفر کرد چرا که کشورهای دیگر از ورود مسافران با گذرنامه‌های با اعتبار کمتر از ۶ ماه ممانعت می ورزند. 

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا  در خصوص اینکه برخی افراد می‌گویند که بعد از حدود ۱۰ تا ۱۵ روز از ثبت درخواست و ارائه مدارک، هنوز گذرنامه به دستشان نرسیده است گفت: ممکن است این دسته از افراد مشکل با نقصی در مدارک داشته باشند؛ پس باید به اداره مهاجرت و گذرنامه مراجعه کرده تا وضعیت صدور گذرنامه آنها بررسی شود.

کد خبر 749578
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha