سلفی گرفتن برای بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند قابلیتی جذاب است، اما در میان گوشی‌های مدعی، کدام‌ها بهترین سلفی را می‌گیرند؟

سلفی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از فون‌آرنا، در میان گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۲۳، کدام گوشی بهترین دوربین سلفی را دارد؟ اینجا ۴ گوشی هوشمند  Galaxy S۲۳ Ultra ،iPhone ۱۴ Pro/Max  Pixel ۷ Pro و OnePlus ۱۱ را در شرایط مختلف نوری مقایسه کرده‌ای که ببینیم کدام می‌توانند بهترین سلفی را بگیرند. در حال حاضر دوربین‌های سلفی اهمیت بیشتری پیدا کرده‌اند: از سلفی‌های مفرح گهگاهی‌ برای به اشتراک‌گذاری با دوستان در شبکه‌های اجتماعی تا برگزاری جلسات ویدئویی آنلاین همه به کیفیت خوب دوربین جلوی گوشی وابسته است. 

این چهار گوشی موبایل، در شرایط مختلف، تفاوت‌های زیادی در کیفیت دارند. گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا (Galaxy S۲۳ Ultra) واقعی‌ترین رنگ پوست را ثبت می‌کند و محدوده دینامیکی خوب، تعادل رنگ سفید، نوردهی و دقت رنگ را حفظ می‌کند. با وجود این در نور کم، سلفی‌ها آنطور که انتظار داریم واضح نیستند. در مجموع گلکسی ثابت‌ترین و بهترین گوشی برای سلفی‌ است.

گوشی وان‌پلاس ۱۱ (OnePlus ۱۱) رنگ‌های پوستی دلپذیر را با ظاهری ملایم‌تر به ثبت می‌رساند که در واقع با چهره انسان سازگار است. گاهی اوقات چهره‌ها را بیش از حد نورانی می‌کند، که می‌تواند منجر به از بین رفتن جزئیات شود، اما در نور کم عملکرد خوبی دارد و در میان این ۴ گوشی موبایل، شایسته رتبه دوم است.

آیفون ۱۴ پرو با ظاهری بسیار شارپ، رنگ‌های دلپذیر و جزئیات خوب، قوی ظاهر شده است، اما گاهی اوقات عکس‌هایی با نوردهی کمی می‌گیرد، همچنین گاهی اوقات تعادل رنگ سفید را اشتباه می‌گیرد و رنگ پوست در نور کم خوب درنمی‌آید و حتی می‌تواند واقعا بد به نظر برسد. اگرچه کیفیت عکس‌های سلفی آن نزدیک به وان‌پلاس ۱۱ است، اما به دلیل عملکرد ضعیف‌تر در شرایط نور کم، آیفون ۱۴ پرو در جایگاه سوم قرار می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید:

پیکسل ۷ پرو، وسیع‌ترین میدان دید را دارد که گروه‌های بزرگتری از افراد را در سلفی جا می‌دهد، اما نوردهی تیره‌تر و ظاهر بیش از حد متضاد آن می‌تواند یک نقطه ضعف باشد. این گوشی موبایل در مقابل سه تای دیگر در آزمون رنگ پوست به ویژه در نور کم، شکست می‌خورد و در جایگاه چهارم می‌ایستد. 

کد خبر 749123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha