بهره‌برداری از پایانه شرق و استفاده از دسترسی‌های جدید بزرگراهی، عیدانه مدیران شهری تکه سیزدهم به شهروندان پایتخت در سال جدید خواهد بود.

13

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه ۱۳ گفت: «در سال پیش رو شهروندان شاهد ۳ اتفاق مهم در شرق تهران خواهند بود که شامل بهره‌برداری از پایانه جدید شرق، دسترسی‌های بزرگراه شهید یاسینی و ورودی‌های منتهی به آن و طرح‌های جدید در بوستان جنگلی سرخه‌حصار می‌شود.»

«محمدهادی علی‌احمدی» افزود: «حدود یک سال و نیم پیش شهردار تهران به پایین بودن سرانه خدماتی و رفاهی در شرق تهران اشاره داشت که برای جبران آن طرح‌هایی پیشنهاد شد و اکنون زمان بهره‌برداری برخی از آنها مانند پایانه شرق رسیده است.»

او با اشاره به تهیه و تدوین بسته‌های تفریحی و گردشگری برای بوستان سرخه‌حصار در قالب ۳۰ پروژه گردشگری هم گفت: «بوستان جنگلی سرخه‌حصار با مساحت ۶۰۰ هکتار، یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های شرق تهران به شمار می‌آید اما نبود امکانات مناسب باعث شد تا در این سال‌ها شهروندان استقبال خوبی از آن نداشته باشند. به همین دلیل بسته تفریحی و گردشگری برای این مکان پیش‌بینی شد که در سال جدید اجرایی می‌شود.»

احمدی افزود: «بسته پیش‌بینی شده شامل کارتینگ، اسب‌سواری، حمام نمک و مزرعه ۲ هکتاری گل محمدی و موارد دیگر می‌شود. همچنین پردیس مهر به بهره‌برداری رسید که در این پردیس ۷۰۰ قلاده سگ نگهداری شده وتمامی امکانات مرتبط با موارد بهداشتی، دامپزشکی و... در آن پیش‌بینی شده است.»

کد خبر 748737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha