کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش باران و برف نسبتاً شدید تا شدید به‌ ویژه در نواحی غربی و جنوبی این استان خبر داد و گفت: شدت بارش از ظهر روز دوشنبه تا اوایل روز سه‌شنبه خواهد بود و از روز چهارشنبه تا پنجشنبه افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

بارش باران

به گزارش همشهری آنلاین، مینا معتمدی با بیان اینکه تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور موجی ناپایدار از روی استان است، اظهار کرد: امروز در سطح استان در اکثر مناطق به‌ویژه در غرب و جنوب غربی افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه از ظهر امروز در اکثر مناطق بارش برف و باران، مه رقیق و احتمال رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود، افزود: شدت بارش از ظهر روز دوشنبه تا اوایل روز سه‌شنبه خواهد بود و از روز چهارشنبه تا پنجشنبه افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود. همچنین پس از عبور سامانه از آسمان استان از عصر روز پنجشنبه تا صبح روز جمعه کاهش دما محسوس خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان با اعلام اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ۵ تا ۷ درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت، تصریح کرد: حداکثر دمای هوای اصفهان به ۲۰ درجه و حداقل دمای هوای فردا صبح به ۵ درجه سانتیگراد می‌رسد. گرم‌ترین نقطه استان خور و بیابانک با ۲۹ درجه سانتیگراد و سردترین نقطه، بوئین میان‌ دشت با دمای منفی ۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 748617
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha