رؤسای جمهور ایران و بلاروس در حاشیه دیدارها و رایزنی‌های خود روز دوشنبه - ۲۲ اسفند - از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت‌های ایرانی دیدن کردند.

لوکاشنکو و رئيسي

به گزارش همشهری آنلاین، «الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس در حاشیه دیدار و رایزنی‌های خود با مقامات کشورمان، با همراهی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی»، از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دانش‌بنیان تعدادی از شرکت‌های ایرانی در حوزه‌های سلامت، صنایع الکترونیکی و مخابراتی، نفت، گاز و پتروشیمی و ساخت نیروگاه بازدید کرد.

همچنین رؤسای جمهور دو کشور در این نمایشگاه از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید انواع داروها، تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی و همچنین تجهیزات نیروگاهی و استخراج نفت، گاز و پتروشیمی قرار گرفتند.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح دوشنبه (۲۲ اسفند ۱۴۰۱) به طور رسمی از «الکساندر لوکاشنکو» همتای بلاروسی خود در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد استقبال کرد. دیدار و رایزنی دوجانبه، شرکت در نشست خبری مشترک و امضای نقشه راه و هفت سند همکاری از دیگر برنامه های امروز روسای جمهور ایران و بلاروس بود.

کد خبر 748595
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha